Galaxy Ace of Wildfire S ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboyy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum,
en heb een vraagje over een nieuwe mobiele telefoon...

ik zit te twijfelen tussen een

HTC Wildfire S

of een

Samsung Galaxy Ace

ik wil hem gebruiken voor wat leuke apps en spelletjes,
graag wil ik dat hij prepaid is, en simlock vrij zodat ik mijn eigen sim kaart kan gebruiken.

Kan iemand mij advies hierover geven?

Groetjes Jorick

Welkom op Helpmij.nl.:)

Je mag pas na 24 uur geen reactie je topic omhoog schoppen. Je tweede bericht dus verwijderd.

oo sorry dat wist ik niet
ik zal er de volgende keer op letten :)

Je kunt altijd een winkel binnen stappen om te kijken, hier is geen antwoord op te geven omdat het een mening is. Kijk wat je mooier vind, beide zijn goed voor wat je wilt doen.:thumb:

Prepaid en simlock vrij gaan niet altijd samen, deze toestellen zijn vaak simlock vrij en niet verkrijgbaar in prepaidpaketten.

bump aub

Kan iemand mij vertellen welke ik het best kan nemen?
Ik kom er maar niet uit..

Bedankt!

Groeten Jorick

Via de KPN site kun je de specificaties van de toestellen naast elkaar zetten. Uit die vergelijking zul je een keuze moeten maken. Een paar verschillen:

Het besturingssyteem van de HTC is een nieuwere versie Gingerbread tegen Froyo van de Samsung.

Gespreks- en standbyduur van de Samsung is veel langer 11 uur tegen 7 uur van de HTC.

Beeldscherm van de Samsung is groter 3,5 inch tegen 3,2 inch van de HTC.

Camera van de Samsung heeft zoom en 2e camera voor video bellen. De HTC heeft dit niet.

Intern geheugen van de HTC is groter 512mb tegen 150mb van de Smasung.

Uit bovenstaande zul je toch echt zelf je keuze moeten maken. Niemand kan zeggen wat jij zelf belangrijker vind. Succes met je keuze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan