Galaxy ace werkt niet meer,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hey,
Ik heb een samsung galaxy ace (1), ik was het inlog patroon vergeten en heb hem zo vaak geprobeerd dat ik moest inloggen met mijn Google account. Maar die ben ik ook vergeten dus kon ik niet in mijn mobiel komen :( daarom heb ik mijn gmail wachtwoord verandert, dus dacht ik laat ik inloggen.. MAAR MIJN NIEUWE WACHTWOORD WERKTE NIET!!! :mad: heeft iemand enig idee hoe dat kan komen of hoe ik weer in mijn mobiel kom?
Mvg Prodejojo

Dat het wachtwoord niet werkt is een bekende bug in android 2.3 en dat kan je dus niet oplossen. Enige manier om nog weer in je telefoon te komen is hem te resetten, je raakt dan dus alles kwijt wat op je telefoon staat inclusief apps, data, foto's (tenzij op sd kaart). Verwijder dus ook de sd kaart voor dat je dit doet.

Een uitlegfilmpje staat hier: https://www.youtube.com/watch?v=xSAVY1RTxT0 En anders wil zoeken op galaxy ace hard reset ook wel helpen.

Uitleg:
Een harde reset in de zin van een factory reset.
Zet je toestel uit.
Daarna druk je tegelijk de home ( de grote zwarte knop in het midden ) en de power button in tot dat hij aangaat,daarna laat je eerst de power button los en dan de homebutton, je krijgt nu een menu te zien.
In dit menu kan je scrollen met de volume knop.
Kies nu voor wipe data/factory reset en bevestig deze met home ( de grote zwarte knop ) daar moet je het nog één maal bevestigen, nu kun je het toestel rebooten.
Eventueel kun je ook je nog kiezen voor de optoe wipe cache partition.
En is hij weer klaar voor gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan