Galaxy Gio ge-root verkeerd gegaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga even voor je kijken, kan ff duren...moet het een en ander bij elkaar zoeken.

Maar komt goed!!

Ik wil wel even weten of CWM én cyanogenmod op je telefoon staan.

Hoe kan ik weer CWM op me telefoon zetten dan? want ik moet daarvoor hem toch eerst aan krijgen

Ow laat maar, CWM staat NIET op me telefoon maar die ROM WEL. Erg bedankt!

Nieuwe versie van wat, usb drivers of odin ?

Ik heb even iets gelezen op het www, en het klopt dat je eerst die clockworkmod op je telefoon moet zetten, en vanuit recovery moest flashen.
Als je dat nou als eerste doet en daarna de rom, en je voert de stappen uit zoals ik ze beschreven heb, moet het lukken.
Dan hoef je odin niet tegebruiken, die is handig als je weer naar stock wil gaan.

Je bedoelt dit toch? Nou hoe krijg ik CWM op me mobiel? hoe flash ik het?

nee, ik bedoel of Odin de telefoon ziet, dan zie je in het volgende plaatje "com 5" bijvoorbeeldodin.jpg
Als die aangeeft dat de telefoon aangeloten is, dan komt het goed...moet alleen nog even de juiste bestanden zoeken en een how-to in elkaar hatseflatsen.

Als de telefoon niet opstart naar het besturingssyteem, zal je m ook niet zien in verkenner, dus dat is geen probleem.

Goed, je zal eerst de telefoon weer naar de fabrieks rom terug moeten flashen, anders kom je niet meer in je telefoon.

Download eerst de stockrom hier: KLIK
Daarna het OPS bestandje hier: KLIK
Je moet ze even afzonderlijk downloaden, mag niet tegelijk.

Als dat gehad hebt, moet je allebei de bestanden uitpakken, en goed onthouden waar ze staan.

In Odin klik je op OPS ( in het midden), dan selecteer je het ops bestand wat je net hebt gedownload en uitgepakt.
Dan naar beneden op One package klikken, en selecteer je de stockrom (S5660XXKTL_S5660XXKT7_S5660XENLT1_HOME.tar)
Daarna, vink je ( bovenaan rechts, onder die com toewijzing) one package aan, de rest laat je staan.
Dan even een schietgebedje, hoeft niet, mag wel en dan op START.

Als hij klaar is zal de telefoon opnieuw starten, en als je geluk hebt start hij door, anders moet je even in recovery factory reset doen, en wipe cache, en daarna weer reboot.

Je telefoon zou het nu weer gewoon moeten doen.
Kijk eerst maar s of dit werkt.

Ik heb nog een uurtje de tijd voor je, zal mn best doen, anders word het vanavond weer..;-)

Eerst dat vinkje bovenaan, dan pas kun je one package onderaan aanklikken, sorry

Laatst bewerkt:
IK moet half uur wachten... voor dat ik kan downlaoden en dan nog de volgende

ja, dat is niet anders.

Maar ik zal me nog even verdiepen in dat cwm en cyanogenmod hoe je dat precies moet doen, is ook weer tricky
heb je Skype ?
Mijn email daar is patviep@live.nl, stuur ik je dat ops bestand zelf wel

ja, dat is niet anders.

Maar ik zal me nog even verdiepen in dat cwm en cyanogenmod hoe je dat precies moet doen, is ook weer tricky

Ik ben weg, laat maar weten of het gelukt is, goed letten op de stappen te nemen he ?
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan