galaxy s2 accu snel leeg ICS 4.0.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

kebabsnor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
140
Zoals de titel al zegt ik heb een tijdje geleden mij galaxy s2 geflasht naar ICS de officiele voor Europa. Nu gaat mijn accu echt heel snel leeg en mijn androidsyteem gebruikt ongeveer 50% terwijl dat eerst veel minder was. Kan iemand mij helpen om de accu duur te verbeteren of eigenlijk flash ik liever terug naar officiele 2.3.6 van Nederland alleen ik heb dus die firmware dat is een tar bestand maar die kan ik niet flashe al geprobeert maar als ik hem uitpak krijg ik deze bestandjes: boot.bin cache.rfs factoryfs.rfs modem.bin param.lfs sbl.bin en zImage. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze bestandjes kan flashe??
 
Het klinkt raar maar misschien help het om je accu een nachtje in de koelkast te leggen. Dan word de accu ontladen en kan de accu weer volledig worden gebruikt!
 
@jeroen199

Nou ik denk persoonlijk dat het aan de firmware ligt op 2.3.6 kon ik 2 tot 3 dagen mee doen dus ik denk dat ik hem terug flash alleen wil ik de orgineele 2.3.6 weet jij misschien hoe ik die bestandjes kan flashen ik snap namenlijk alleen de one package bestanden?
 
Ook als je WiFi/Bluetooth/GPS niet constant aan hebt staan?
 
@crash

Ik heb totaal helemaal niks aanstaan in vijf uurtjes heb ik er niks mee gedaan toen was er 30% af daarna heb ik vijf minuten op internet gezeten en toen was er nog is 10% extra af.
 
Hmm, lijkt me erg snel. Ik heb ICS op een Tablet, maar die doet er behoorlijk lang mee. Nu weet ik ook wel dat we het over andere accu capaciteiten hebben. Wil ICS op mijn HTC HD2 gaan zetten, maar nu ik dit lees, ga ik eerst wel even goed bij XDA forum lezen.

Het eerst wat mij op kwam, zijn namelijk de stroom vreters. (WiFi/Bluetooth/GPS)

Gebruik je de standaard Widget om deze uit te schakelen?
 
@crash

Nee ik heb dit gewoon nooit aanstaan maar ik heb dit ook gehad met de oudste versie 2.3.3 die kon niet terugclocken als je de snelheid niet nodig had die gebruikte ook veel batterij. Maar weet je toevallig hoe ik die bestandjes kan flashe?
 
De Sony Experia (P)heeft er ook last van. ICS is mooi maar de accu vreet hem leeg.
 
Aangezien dit topic ouder dan 3 maanden is gaat er een slotje op, topics ouder dan 3 maanden kunnen met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan