Galaxy S2 Geen WIFI meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipmeister

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Beste,

Ik heb sinds een paar weken het volgende probleem met mijn Galaxy S2

De telefoon wil niet verbinden met mijn WiFi thuisnetwerk. Het netwerk wordt wel gevonden maar als er dan geprobeerd wordt om verbinding te maken lukt dat niet terwijl alle instellingen van het thuisnetwerk wel op de juiste manier ingesteld staan en ook worden onthouden.

Pas als ik de router een reset geef kan ik weer verbinding met de telefoon maken.

WiFi op mijn laptop doet het wel gewoon en ook andere WiFi netwerken doen het gewoon.

De telefoon opnieuw opstarten en/of batterij verwijderen is allemaal geprobeerd zonder enig resultaat.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want het is behoorlijk irritant.

Wij hebben thuis overigens een KPN Experiabox

Alvast bedankt.

probeer het kanaal van het draadloos netwerk eens te veranderen, hier een uitleg: http://kpn-customer.custhelp.com/ap...hoe-verander-ik-mijn-draadloze-netwerk-kanaal

Bedankt voor je antwoord.

Had al een paar keer van deze optie gehoord maar dat werd toen allemaal zo moeilijk uitgelegd dat ik er weinig mee kon. Heb het kanaal nu aangepast en tot nu toe lijkt het te zijn opgelost. Ik wacht even met het aanpassen van de status van dit topic tot morgenavond. Als alles dan nog steeds goed is pas ik de status aan. Nogmaals bedankt!!

//UPDATE\\

Het probleem lijkt opgelost. Ik heb de status van dit topic dus aangepast.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan