Galaxy S2 via draadloos Kies op Laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Mijn Galaxy S2 kan ik middels de draadloze Kies variant prima contact laten maken met mijn desktop die op XP draait.
Regeltje http://192.168.x.xx:xx.xx./ in de browser intikken en gaan.
Nu wilde ik dit ook graag doen op mijn laptop met W7, maar met FireFox gebeurd er niets. Sterker nog; FireFox sluit af en met Windows Explorer (9) geeft de laptop aan de Windows verkenner is afgesloten.
heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en wat er aan te doen is?

Laatst bewerkt:
Mocht je het met dat programma niet lukken dan kun je ook het programma "airdroid" eens proberen. Hiermee kun je via je browser ook je toestel benaderen.

Het gaat niet zo zeer om het benaderen van het toestel, ik vind het progje Kies gewoon super handig.
Het lijkt me dat ik niet de enige ben die dit ondervind.
Laptop is splinternieuw met alle updates en de hele boel erop, dus daar kan het bijna niet aan liggen zou je zeggen.
En de S2 doet het wel met de desktop.
Rara ...........

Het ligt meer aan dat programma kies, hier hebben veel mensen vaak problemen mee. Heb je de juiste drivers geinstalleerd op je laptop om met kies verbindig te kunnen maken?

Het programma waar de meesten hier problemen mee hebben is Kies, ik heb het over Kies Air.
Kies Air is natuurlijk niet een programma wat op de, in dit geval laptop wordt geïnstalleerd, maar via FireFox, Chrome of Explorer gehost wordt.
En ja, de laptop heeft alle recente drivers en noem maar op.
Rara .............

Ik ben erachter.
Mijn laptop is een 64 bit systeem.
Mijn versie van FireFox is een 32 bit uitvoering.
Wat is miste was een 32 bit Java applicatie.
Ergo: opgelost.

Is vaak een zoektocht naar zoiets. Maar belangrijkste is dar het weer werkt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan