Galaxy S3 start niet, wordt niet herkend en kan niet hersteld worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koldertink

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2010
Berichten
6
Ik heb via het internet een Galaxy S3 gekocht. Maar deze heeft nogal issues. Ze doet het namelijk niet.
Ik heb van alles geprobeerd.
De telefoon blijft hangen in het opstartscherm, en geeft links bovenin een heel klein rood uitroeptekentje.
Ik heb geprobeerd de telefoon te herstellen via ODIN en de officiele stock rom, Odin ziet de telefoon. Wil ook de rom wel installeren maar het schrijven mislukt en ik krijg keer op keer een Fail.
Ook heb ik geprobeerd de telefoon in recovery mode te krijgen, daar zie ik dat de telefoon geroot is. CWM start ik kan ook het menu hierin gebruiken.
Wil ik echter een stock (zip) van de SD kaart installeren dan geeft de telefoon aan dat e:/ niet gemount kan worden.
Ik heb alles al geprobeerd.
Oh nog een dingetje, in downloadmode geeft hij aan dat de rom Costum is
system Costum en bij binairy count (heet het zo?) staat Yes, 1 count. Dit houdt in dat hij idd geroot is geweest, kan verwijderd worden weer ik ook, maar dan moet er wel een besturingssysteem opstaan. Met deze 1 count heb ik geen garantie heb ik begrepen ondanks dat er met imei check wel garantie op de telefoon zit?
Iemand een idee wat ik nog kan proberen of betekend dat kleine rode uitroeptekentje gewoon dat de telefoon overleden is?
Help!
 
Dank je Twistro, dit heb ik al geprobeerd. In Odin lijkt het alsof eer geschreven gaat worden, maar uiteindelijk geeft ie FAIL.
 
Heb je dat ook eens geprobeerd via een andere usb poort of een andere computer?
Via mijn computer krijg ik dat ook niet voor elkaar maar via die van mijn vrouw wel.
 
Ik heb het opgegeven, inmiddels alles geprobeerd. Zelfs naar de telefoonknutselaar gebracht in een poging het apparaat te resetten, helaas kregen ze ook in de winkel geen os op het toestel. Het lijkt erop dat de boot sector of hoe dat dan ook mag heten kapot is. Raar, gaat wel in downloadmode maar op de een of andere manier stopt odin bij NAND schrijven. Helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan