Galaxy sII/outlook keeps pusing mail help!! wanhopig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biepo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
3
Ik heb het volgende probleem. Ik heb via mijn galaxy s2 een mail met daarin een foto bijlage verstuurd naar een vriend van mij. De mail blijft maar binnenkomen bij hem terwijl ik er maar 1 verstuurd heb. En dat loopt nogal op met 2 mb grote.

Ik had al eerder vandaag het mailtje verstuurd, maar dat kwam niet aan dus ik gebruikte mijn hotmail app.
Waar ik overigens nooit problemen mee heb gehad. Met die app kwam de mail wel aan bij hem. Wel in 600 voud ondertussen....
En het gaat maar door automatische, terwijl ik niks verstuur. Hij krijgt er ongeveer 30 per uur binnen...

1. Ik heb de app verwijderd.
2. De verzonden mail uit mijn "verzonden mail verwijderd" (hotmail.com)
3. op mijn mobiel "Push" op handmatig gezet.
4. Bij hem op outlook mijn emails geblokt.
5. Mijn Telefoon uit.
6. De app verwijderd en alle andere email gebeuren van mijn telefoon.

Het probleem blijft aanhouden, kunnen jullie mij wat adviseren?

Hij gebruikt overigens twee computers.
een laptop en desktop met outlook erop. Er wordt een kopie achtergelaten op de server zodat het bij allebei van de computers binnengehaalt kan worden. Hij gebruikt één e-mail adres dus niet meerdere accounts.

ps: Bij outlook wordt mijn geblokte mail naar ongewenste mail verzonden.
Daarbij krijgt hij wel steeds een melding dat er een mail binnen is gekomen zeer irritant.
Weet iemand hoe hij helemaal geen melding krijgt bij het geblockte mail?

Edit* Ik heb mijn e-mail adres via het upc web mail geblokeerd
Ik heb upc gebeld en als antwoord kreeg ik "omdat u het mailtje verstuurd hebt ligt het probleem bij hotmail en het probleem ligt daar"
 
Laatst bewerkt:
UPC heeft gelijk. Mogelijk gebeurt er iets vreemd aan de kant bij je vriend of hotmail blijft het inderdaad versturen. Hebben jullie al gekeken naar de headers van de email? Indien de ID headers hetzelfde zijn zingt het mailtje rond bij je vriend op een of andere manier.
 
Lijkt mij een probleem van die vriend van je, zéker als het aangegeven tijdstip van de versturing in al die ontvangen mail steeds hetzelfde is (oftewel: Dat het steeds hetzelfde mailtje van jou is dat telkens wordt gedownload).

EDIT: Ik zie dat wampier ongeveer hetzelfde beschrijft.

Tijs.
 
UPC heeft gelijk. Mogelijk gebeurt er iets vreemd aan de kant bij je vriend of hotmail blijft het inderdaad versturen. Hebben jullie al gekeken naar de headers van de email? Indien de ID headers hetzelfde zijn zingt het mailtje rond bij je vriend op een of andere manier.

Ik kan nu niet bij zijn outlook maar ik meen me te herrineren dat de tijd en datum in de header bij alle mailtjes het origeneele verzend datum heeft. Ik kan me ook herrineren in dat text iets in de zin van "bad header"

Als jullie outlookers het niet weten dan zal ik maar contact op moeten nemen met microsoft of hotmail hopen dat zij me kunnen helpen, aangezien ik vele slechte ervaringen gelezen heb met die helpdesk zal ik niet echt geholpen worden :p
 
Laatst bewerkt:
Hij gebruikt overigens twee computers.
een laptop en desktop met outlook erop. Er wordt een kopie achtergelaten op de server zodat het bij allebei van de computers binnengehaalt kan worden. Hij gebruikt één e-mail adres dus niet meerdere accounts.

Zou best kunnen dat zijn anti-spam software de oorzaak is van het geheel en/of data-corruptie in zijn .pst bestanden.

Dat verhaal van data-corruptie moet hij zelf maar gaan regelen: Laat 'm zoeken naar SCANPST32.EXE op zijn C: schijf (op beide computers, en met Outlook volledig afgesloten). Scanpst32.exe opstarten (op beide computers) en vandaaruit het/de huidige .pst bestand(en) net zo vaak laten scannen en repareren totdat er geen problemen meer gemeld worden.

PS: Normale plaats van het/de gebruikte .pst bestand(en) is een verborgen map:
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\local settings\microsoft\outlook
dus dat zal hij in het bestandnaam vakje moeten invullen om bij zijn .pst bestand(en) te komen.
PS2: Het hangt ook nog eens van de versie Outlook af of misschien het/de .pst bestand(en) wellicht ondertussen te groot zijn geworden. Ook dat zou er evt. mee te maken kunnen hebben. Grens ligt (geloof ik) bij Outlook2003 bij 4 GB per .pst bestand.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zou best kunnen dat zijn anti-spam software de oorzaak is van het geheel en/of data-corruptie in zijn .pst bestanden.

Dat verhaal van data-corruptie moet hij zelf maar gaan regelen: Laat 'm zoeken naar SCANPST32.EXE op zijn C: schijf (op beide computers, en met Outlook volledig afgesloten). Scanpst32.exe opstarten (op beide computers) en vandaaruit het/de huidige .pst bestand(en) net zo vaak laten scannen en repareren totdat er geen problemen meer gemeld worden.

PS: Normale plaats van het/de gebruikte .pst bestand(en) is een verborgen map:
C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\local settings\microsoft\outlook
dus dat zal hij in het bestandnaam vakje moeten invullen om bij zijn .pst bestand(en) te komen.
PS2: Het hangt ook nog eens van de versie Outlook af of misschien de/het .pst bestande(en) wellicht ondertussen te groot zijn geworden. Ook dat zou er evt. mee te maken kunnen hebben. Grens ligt (geloof ik) bij Outlook2003 bij 4 GB per .pst bestand.

Succes,

Tijs.

You sir are a life saver.......
Echt bedankt dit heeft geholpen! Ik hoefde alleen de scanner eroverheen te halen en thats it! Geen duplo mails!:thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan