galaxy tab 10.1 zonder 3g whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo, ben in bezit van samsung galaxy tab 10.1 zonder 3G ingang, ben wel in bezit van dongel van kpn voor internet op laptop, is er een mogelijkheid,verloopstekker oid, om mijn dongel aan te sluiten op galaxy ingang waar ook usb laadstekker ingestoken word.? Dan kan ik via Dongel gsm nummer,whatsapp installeren.

bedankt alvast voor de info

Beste jaikke,

Ik ben ook bezit van Samsung Galaxy tab 10.1, maar ik heb vodafon.
Je kunt die whatsapp ook gebruiken via Wifi, je kan ook Dongel gebruiken. Om beetje slim gebruiken kun je:

Wifi: er zijn op bepaalde plekken gratis wifi gebruiken, op deze manier hoef je niks betalen.
Dongel: onderweg gebruiken waar buitenbereik van Wifi zone

Beste, fvmil,,

Hoe kan ik dan mijn dongel koppelen..? Ik heb ook dongel van vodafone,, en daar zit usb stekker aan, nu is er een verloopsetje voor,om usb aan tab te koppelen,.
De dongel werkt volgens mij alleen ondef Windows,en niet onder Android tochhhh,
Maar misschien heb u meer info voor mij,
Bedankt.

Beste jaikke

Ik heb aan KPN gevraagd over Dongel aan te sluiten op Samsung Galaxy tab 10.1 en daar kreeg gelijk een antwoord. Je kan Dongel aansluiten met je tab, maar je moet wel simkaart in de Dongel in doen en met verloop stekker aansluiten. Deze simkaart kan je kopen met abonnement bij kpn zelf http://www.kpn.com/zakelijk/zakelij...=psAW-MIK2-b&gclid=CNTQ5Lrg57ECFTFItAodyHsA4w.

Ik hoop dat ik u genoeg informatie kan geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan