Galerij voor website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo,

Ik moet een simpele website voor iemand maken, en hij wil er graag een gallerij bij.
Dus hij wil foto's kunnen uploaden (en ook alleen hij, dus met loginsysteem), niks te moeilijk
gewoon een simpel systeem.

Mvg A. Tielbeke

Wat wil je weten? Hoe je een galerij plaats, met welk systeem je de website moet maken, een inlog systeem? Ik zie niet wat je duidelijke vraag is?

Jow,
Je kan Weebly gebruiken. [Weebly Link]
Jij maakt er account op aan koopt weebly pro.
Zo kan je medewerkers toevoegen voor specifieke pagina's (dit gaat ook met de lite versions maar dat is voor alle pagina's)
Het is een Drag and drop, dus heel makkelijk voor beginners. Gallerij makkelijk toe te voegen, Custom HTML kan je ook heel makkelijk embedden.

Maarten

Voor meer info of als je het niet goed snapt stuur dan maar een mailtje naar mij (maarten_vz@hotmail.com) of stuur me een tweet.

Laatst bewerkt:
Jow,
Je kan Weebly gebruiken. [Weebly Link]
Jij maakt er account op aan koopt weebly pro.
Zo kan je medewerkers toevoegen voor specifieke pagina's (dit gaat ook met de lite versions maar dat is voor alle pagina's)
Het is een Drag and drop, dus heel makkelijk voor beginners. Gallerij makkelijk toe te voegen, Custom HTML kan je ook heel makkelijk embedden.
Maarten
Ik wil wel een gewone HTML site, liever geen Weebly. Alleen een gallery systeem

Wat wil je weten? Hoe je een galerij plaats, met welk systeem je de website moet maken, een inlog systeem? Ik zie niet wat je duidelijke vraag is?
Het staat er redelijk duidelijk in, ik wil een systeem. Ik heb nooit gezegt hoe ik het wil plaatsen en dat ik het graag wil MET een inlogsysteem.

Ok.
Het was maar een voorstel :) Misscien one.com daar kan je ook alleen galerij op aanmaken en jij kan hem ook "uitnodigen" voor site mee te bewerken in dit geval voor de gallerij.
One.com is ook vrij goedkoop.

Maarten

Waarom maak je niet zoiets in Wordpress?

Wat jij wilt in HTML met inlogsysteem zit echt niet op een standaard HTML website builder. Dan heb je weer allerlei tussenwegen!

Laatst bewerkt:
Het staat er redelijk duidelijk in, ik wil een systeem. Ik heb nooit gezegt hoe ik het wil plaatsen en dat ik het graag wil MET een inlogsysteem.

Lees de vraag die je stelde in het begin staat duidelijk in

Hallo,

Ik moet een simpele website voor iemand maken, en hij wil er graag een gallerij bij.
Dus hij wil foto's kunnen uploaden (en ook alleen hij, dus met loginsysteem), niks te moeilijk

Mvg A. Tielbeke

Laatst bewerkt:
Lees de vraag die je stelde in het begin staat duidelijk in

Hallo,

Mvg A. Tielbeke
Ik bedoelde dat het ik MET een inlogsysteem wil, lezen is ook moeilijk. Ontopic aub

Waarom maak je niet zoiets in Wordpress?

Wat jij wilt in HTML met inlogsysteem zit echt niet op een standaard HTML website builder. Dan heb je weer allerlei tussenwegen!

Voor beginner is Wordpress niet echt easy.

En Eniotna wil je zelf een inlogsysteem gebruiken of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan