Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel een gewone HTML site, liever geen Weebly. Alleen een gallery systeemJow,
Je kan Weebly gebruiken. [Weebly Link]
Jij maakt er account op aan koopt weebly pro.
Zo kan je medewerkers toevoegen voor specifieke pagina's (dit gaat ook met de lite versions maar dat is voor alle pagina's)
Het is een Drag and drop, dus heel makkelijk voor beginners. Gallerij makkelijk toe te voegen, Custom HTML kan je ook heel makkelijk embedden.
Maarten
Het staat er redelijk duidelijk in, ik wil een systeem. Ik heb nooit gezegt hoe ik het wil plaatsen en dat ik het graag wil MET een inlogsysteem.Wat wil je weten? Hoe je een galerij plaats, met welk systeem je de website moet maken, een inlog systeem? Ik zie niet wat je duidelijke vraag is?
Het staat er redelijk duidelijk in, ik wil een systeem. Ik heb nooit gezegt hoe ik het wil plaatsen en dat ik het graag wil MET een inlogsysteem.
Ik bedoelde dat het ik MET een inlogsysteem wil, lezen is ook moeilijk. Ontopic aubLees de vraag die je stelde in het begin staat duidelijk in
Hallo,
Ik moet een simpele website voor iemand maken, en hij wil er graag een gallerij bij.
Dus hij wil foto's kunnen uploaden (en ook alleen hij, dus met loginsysteem), niks te moeilijk
gewoon een simpel systeem.
Mvg A. Tielbeke
Waarom maak je niet zoiets in Wordpress?
Wat jij wilt in HTML met inlogsysteem zit echt niet op een standaard HTML website builder. Dan heb je weer allerlei tussenwegen!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.