Ik wilde voor mijn leerlingen op school een galgje maken zodat we onze eigen woorden op een leuke manier kunnen oefenen, ik heb een tutorial op internet gevolgd http://visualstudiotutorials.blogspot.com/p/how-to-make-simple-hangman-game-in.html
Dit is een erg goede uitleg.
Alleen het gaat fout op het moment dat ik niet de hangman plaatjes gebruik maar mijn eigen plaatjes bloem1.jpg, bloem2.jpg, bloem3.jpg enz.
Wat is nu het probleem als ik de code overneem en inplaatst van hangman1 gewoon bloem1 type krijg ik de foutmelding "end of statement expected" naar iedere code:
ElseIf pic = "bloem2" Then PictureBox1.Image = My.Resources.bloem3
de plaatjes bloem1.jpg enz staan gewoon in Resource....
en bij de laatste "End if " krijg ik de foutmelding: 'End If' must be preceded by a matching 'If'.
ook zou ik erg graag een score erbij plaatsen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem
Dit is een erg goede uitleg.
Alleen het gaat fout op het moment dat ik niet de hangman plaatjes gebruik maar mijn eigen plaatjes bloem1.jpg, bloem2.jpg, bloem3.jpg enz.
Wat is nu het probleem als ik de code overneem en inplaatst van hangman1 gewoon bloem1 type krijg ik de foutmelding "end of statement expected" naar iedere code:
ElseIf pic = "bloem2" Then PictureBox1.Image = My.Resources.bloem3
de plaatjes bloem1.jpg enz staan gewoon in Resource....
en bij de laatste "End if " krijg ik de foutmelding: 'End If' must be preceded by a matching 'If'.
ook zou ik erg graag een score erbij plaatsen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem