Game/Allround PC Samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Ik heb een samenstelling gemaakt voor mijn nieuwe systeempje. Ik wilde even weten of het een beetje te doen is. Ik wil hem gaan gebruiken voor zowel gamen als fotobewerking, etc. Ik heb hem nodig voor school en webdesign. Dus eigenlijk voor vanalles. Ook internet, etc. Kan ik hiermee dus de laatste games spelen, op fatsoenlijk tot geweldige kwaliteit?
Overigens, de voeding klopt? (Ik heb erg weinig verstand van voedingen en heb er dus snel maar één gegokt). En overigens is het op een oboard moederbord ook mogelijk een externe videokaart aan te sluiten he? Ik weet namelijk ook niet of de videokaart wel op het moederbord kan. Heb er allemaal nog vrij weinig verstand van.

Mijn systeem:
Behuizing:
Thermaltake M5 met window

Processor:
AMD Phenom II X4 965 Black Edition

Moederbord:
M4A89GTD PRO 890GX (AMD 890GX) ASUS

Voeding:
OCZ StealthXStream 500W (500 Watt)

Videokaart:
EAH5770 CuCore/2DI/1GD5 (ATI Radeon HD5770) ASUS

Geheugen:
4 GB DDR3-1333 Kit (4096 MB) Valueram van Kingston

Overige onderdelen zoals harde schijven en drives heb ik in mijn huidige computer zitten en duw ik dus in de nieuwe.

Bij voorbaat dank.

Wat past er niet aan het systeem wat ik zelf heb samengesteld?

Voeding en het moederbord
Voeding is namelijk geen eps voeding en dat is namelijk nodig.
En het moederbord die jij graag wilde had geen ide aansluitingen
en ik denk dat je dvdrom op cdrom lezer een ide aansluiting heeft kijk anders maar even of er aan je cd speler een lange platte kabel aan zit of een dunne compacte kabel.
Mvg Merlijn
Edit: Voeding en het moederbord

Laatst bewerkt:
Voeding het moederbord
Voeding is namelijk geen eps voeding en dat is namelijk nodig.
En het moederbord die jij graag wilde had geen ide aansluitingen
en ik denk dat je dvdrom op cdrom lezer een ide aansluiting heeft kijk anders maar even of er aan je cd speler een lange platte kabel aan zit of een dunne compacte kabel.
Mvg Merlijn

Waar heb jij het nou allemaal over???????????:o:o:o

Moederbord en voeding uit de startpost kunnen prima samen!

En moederbord heeft ook een IDE aansluitng, dus ik begrijp je hele verhaal niet!

@ Egel007

Leuk systeem hoor, helemaal niks mis met je samenstelling!:thumb:

pardon :o niet goed gekeken maar de voeding kan nog steeds niet want dat moederbord heeft een extra aansluiting nodig en dat heeft alleen een eps voeding

En hetgeen wat die zelf samensteldt gaat ie een 730W!!! voeding op een 5750 kaartje gooien.
(en dan zeg ik verder er nog niets over)
Goed bezig!!!

De mod mag dit wat mij betreft allemaal weghalen!!!!

edit sorry die link heb ik ff de voeding vervangen (te snel geklikt)

Ik neem aan dat het gewoon past?
Ook de voeding, toch?

Op een ander forum hebben ze me namelijk allemaal verteld dat het een goed systeem was.

Hallo,
Volgens mij moet u op dat moederbord echt een eps voeding aansluiting doen
of mijn neef heeft het verkeerd want die zij het moederbord heeft die +8 polig nodig

Ik neem aan dat het gewoon past?
Ook de voeding, toch?

Op een ander forum hebben ze me namelijk allemaal verteld dat het een goed systeem was.

Helemaal eens, goed systeem en alles past op elkaar en werkt met elkaar!:thumb::thumb:

tja m'n neef zij dit hoor weet ik ook weer wat dus een atx voeding kan gwn op eps?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan