Game box

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
487
Game box is een simpele applicatie die gemaakt is om heel gemakkelijk flash spelletjes op te slaan en om deze te spelen.

Game%20box.png


Uitleg

Spel toevoegen
Het is vrij gemakkelijk om een spel toevoegen aan jou gamebox Je klik links onderaan op add game er er zal een schermpje te voorschijn komen daar vul je de gegevens in van het spel daarna klik je op add en het spel zal toegevoegd worden aan jou lijst.
Het is ook mogelijk om een spel toe te voegen van uit de game shop om de game shop te openen klik u op het wereld bolletje bovenin.

Een spel verwijderen
Selecteer een spel in de lijst en klik links onderaan op delete game en het spel zal uit de lijst verwijdert worden.

Het starten van een spel
U selecteert een spel in de lijst en kunt nog een aantal instellingen doen zoals het spel laten uit voeren in fullscreen mode om dit te doen vinkt u het vakje aan.
En daarna kunt u op de knop start drukken.
-----------------
GameBox.zip - Downloaden
-----------------
 
Laatst bewerkt:
Spel werkt niet onder Windows 7 Professional 32-bit :(.
Krijg de foutmelding: ''GameBox werkt niet meer''.
 
Spel werkt niet onder Windows 7 Professional 32-bit :(.
Krijg de foutmelding: ''GameBox werkt niet meer''.

Heb je alles eerst wel uitgepakt?
En geprobeerd uit te voeren als admin
 
Laatst bewerkt:
Bij mij start het zelfs niet op :confused:.

Hij verschijnt wel in de processenlijst, en verdwijnt enkele seconden daarna weer. Ik heb 'm ook als administrator uitgevoerd.

Windows 7 Professional x86
 
Ik heb dit probleem al eens vaker gehad na dat ik op visual studio 2010 ben over gestapt wat kan dit zijn?
probeer anders de nieuwste Microsoft .NET Framework 4 te downloaden
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik me ook af :p.
Mijn Visual Studio 2010 applicaties werken altijd wel. :confused:
 
Hier hetzelfde probleem.
Ik heb versie 4 van het .NET Framework al geinstalleerd staan.

Ik heb wel een paar tips voor je:

- Als je geen features gebruikt die het .NET FW 4.0 je bieden, kies dan voor een lagere versie van het .NET FW zoals, 3.5, 3.0 of zelfs 2.0. Ik neem zelf altijd 2.0 omdat deze vrijwel op elke PC standaard is geinstalleerd en omdat ik tot op de dag van vandaag nooit de behoefte heb gehad om features uit 4.0 te gebruiken.
- Je hebt alle bestanden gezipt terwijl je alleen de exe en de twee dll's nodig hebt. Alle andere bestanden zijn voor ons nutteloos. Die kun je dus de volgende keer achterwege laten.
 
Probeer hem te compilen voor any CPU inplaats van X86_64 of X86

Probleem:
Code:
Problem signature:
  Problem Event Name:	CLR20r3
  Problem Signature 01:	gamebox.exe
  Problem Signature 02:	1.0.0.0
  Problem Signature 03:	4e6cdfc2
  Problem Signature 04:	GameBox
  Problem Signature 05:	1.0.0.0
  Problem Signature 06:	4e6cdfc2
  Problem Signature 07:	33
  Problem Signature 08:	34
  Problem Signature 09:	System.InvalidOperationException
  OS Version:	6.1.7601.2.1.0.768.3
  Locale ID:	1033
  Additional Information 1:	0a9e
  Additional Information 2:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Additional Information 3:	0a9e
  Additional Information 4:	0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Of te wel het is een System.InvalidOperationException. Probeer hem nog eens goed te debuggen?
 
Net een nieuwe geüpload nu met Framework 2.0 hoop dat deze werkt
 
Nee werkt nog steeds niet. Ik krijg direct na het starten de melding 'GameBox werkt niet meer'.
 
Heb je hem de folder "release" gebruikt waaruit je het hebt gepakt? Of heb je "debug" gebruikt. Want in debug werkt het niet tenzij je de vshost mee upload.
 
Ik heb hem idd uit de folder "release" gehaald dus dat is het probleem niet maar er is wel een ander probleem als ik hem op any CPU zet werken sommige components niet.
 
En als je hem uit de folder 'debug' haalt?
 
Bij mij doen beide builds het niet.
Jouw programma probeert iets wat bij jouw wel schijnt te lukken maar bij anderen niet. Het zou kunnen dat je programma een of andere resource gebruikt dat bij jouw wel aanwezig is maar bij ons niet.

Probeer eens je programma stap voor stap te debuggen, voor al in je Form_Load sub.
Maak je ook gebruik van Application Events (applicationevents.vb)?
 
Bij mij werken ze ook beide niet. Het enige verschil is dat de 'Debug-versie' weergeeft 'GameBox werkt niet meer'.
Bij de 'Release-versie' komt-ie slechts in de processenlijst te staan, waarna er niets gebeurd.

Volg de stappen van The Mighty Atom eens op, waarschijnlijk gebruik je inderdaad één of andere resource die wij niet hebben.
 
Heel erg bedankt voor jullie hulp,

Ik heb het probleem al gevonden ik gebruikte enkele components die niet goed werkten.
Nu zijn er nog een paar problemen die op mijn andere pc pas zichtbaar worden.
Binnenkort ga ik even een goeie versie posten.
 
hoi het is mooi gemaakt.
Ik heb geen 1 probleem gezien windows 7 ultimate 32 bite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan