game comp 600-800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
zwaar zoals in de nieuwste games?
denk het niet vooral downloadable games

het gaat vooral om het laden neem ik aan, voor games als warrock en wolf-team lijkt me een hd5770 zelfs al tegek!
maar ja de stock koeler die firestorm wil gaan gebruiken in deze config maakt wel een hoop lawaai maar die scythe katana 3 erbij en hij is top

dus de koeler veranderen in een scythe katana 3 en dan heb ik een mooie computer? :)

jaah in pricipe wel, je weet zeker dat je em zelf in elkaar gaat zetten? misschien kun je iemand even vragen uit de buurt die je ermee kan helpen. ik dacht het ook te kunnen vorig jaar ging toch mooi mis, gelukkig mooi pczaakje in de buurt :P het gaat erom dat je het goed door hebt natuurlijk.

ja maar in het budget van firestorm zit de assemblage al inbegrepen.
ik zie wel en als het mis gaat kan ik hier altijd nog wel om hulp vragen als het moet :)

als je wilt kan ik em voor je inelkaar schroeven ik woon ook net naast utrecht (de meern)
ik kan langs komen heb je pc met een uur of 2 inelkaar geschroeft

tja zou wel leuk zijn maar moet ook nog ff precies weten wat mijn ouders gaan dokken :)
ik woon in bilthoven dat is toch zeker 20 minuten met de auto. ( precies andere kant van utrecht haha )

haha xD bilthoven ligt daar net achter als je vanaf de berekuil komt :)

Btw: dit is redelijk offtopic haha

totaal € 834.10 maar dan kan de hardware installatie er weer af ;)

al is het een koelkast als ie goed loopt en stil loopt ben ik blij :)
bedank voor het helpe ik denk dat ik zo wel genoeg informatie heb :)

btw: had niet zo snel hulp verwacht :) awesome

jaah de mugen is geloof ik ook wel stil, maar natuurlijk niet als die op volle toeren draait, maar vaak is dit niet zomaar nodig met zo'n koeloppervlakte.
btw het is mugen 2 :P

er staat gewoon een scythe katana 3 bij.
terug naar de katana of die mugen houden?

maar dan betwijfel ik ook of 4launch die gaat inkopen.
de katana 3 is is iig wel zoo stil dat hij niet boven de laptop uitkomt als ik aant downloaden ben. echter bij intensieve games wel mijn hd5770 vapor-x koeler van sapphire luid boven alles uitkomt dus niet het geluid van de cpu koeler kan horen. ik zal em eens stressen

ik vertrouw je volledig :)
ik check uiteraard wel nog ff alles :)

btw :ik moet nu gaan slapen moet morgen weer naar school >.<

na een kwartier op 3,2 ghz 1900 rpm met 55 graden.
dus in iedergeval is die goed en vele zegen de mugen beter.
oohja daar in utrecht geen vakantie :O

Laatst bewerkt:
Deze kaart heeft minimaal een voeding van 550W nodig met 46A stabiel op de 12V lijn. Aanbevolen is een 630W voeding of hoger.
is dit niet een probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan