Game computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter RTD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RTD

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Hallo!

Ik heb een Macbook Pro van 2008. Hij werkt nog als een zonnetje, maar ik kan de grafische kaart niet vervangen. Dit houdt in dat hij een beetje gedateerd raakt om games op te spelen. Ik speel voornamelijk Diablo III en Starcraft II die beide op low graphics nog NET probleemloos draaien.

Nu ben ik niet van plan een nieuwe dure mac te kopen voor toekomstige spellen. Ik heb verder geen verstand van computers, maar ben benieuwd wat voor bedrag ik kwijt ben voor een goede game computer die mij de komende jaren kan vermaken.

Groeten,
RTD

Hallo , het is maar net wat je wilt gaan spelen in de toekomst.
Voor 600 euro heb je al een game pc , voor 800 euro ben je future proof en voor meer als 1000 euro heb je een high end gaming pc

het geen wat msi verteld geldt alleen voor windows pc's

wil je een nieuwe mac dan ben je ruim 1000 euro kwijt en dan is de vraag nog of je degenlijk kunt gamen
Mac is een duur merk en dan ben je weer gebonden aan de hardware van mac (kans is dus redenlijk groot dat je em niet kan upgraden)
wees slim en schaf voor een game pc een windows pc aan de meeste games ondersteunen dit platform ook en mac niet

Laatst bewerkt:
Daar ben ik van op de hoogte. Maar aangezien ik een geluidstechnische opleiding doe, is een Mac onmisbaar. De MacBook is ook aangeschaft voor mijn opleiding en niet om te gamen. Het is een luxe dat ik mijn 4 jaar oude laptop kon goed kan gamen. Ik wil dan ook uiteraard een windows computer voor alleen gamen. Een Mac game computer (als dat überhaupt bestaat) is veeeeeel te duur.

(Op Mac kun je trouwens ook Windows draaien, dat extreem goed werkt, mar niet prijs efficiënt)

Als ik aan vakantie werk kom hoop ik wel een budget van 800 euro te hebben het werken. wat er dan allemaal in de computer moet zitten weet in niet. (Windows uiteraard)

Heb gisteren componenten bestelt aan 800€ (zonder scherm) topic hier
Ik krijg morgen of vanavond mn nieuwe pc componenten, de spellen die jij speelt heb ik natuurlijk niet.
Anders test ik wel eens andere spellen en doe ik zo n benchmark.

Alleen zeggen de meeste dat mn moederbord niet gemaakt is voor overclocken. Maar waarom zou je overclocken als de cpu als goed is.. :)

@loeri nee maar je cpu is wel speciaal unlocked voor overklocken je had wat geld kunnen besparen door een non K editie cpu te kopen

@ RTD het lijkt me verstandiger om dan eerst het geld bij elkaar te werken en dan daarna pas te gaan kijken wat je kan kopen
er komt iedere maand nieuwe hardware uit waardoor de prijzen enorm verschillen en de prestatie's ook

Wil je een echte gaming pc dan neem je hardware @ windows 7 <-
Kan je je opleidings programma's niet hierop doen ? gewoon een mooi geluidskaart etc erbij nemen en hij wordt beter dan wat je bij mac ingebouwd hebt

Ik ben toch wel stiekem een Apple-fan als het gaat om geluidsopnames maken met Windows of Mac. Ik zal altijd bij apple blijven, dus overgaan naar Windows is voor mij geen optie, sorry. Maar voor gaming wil ik er dus wel een goede pc aanschaffen. Gaming only. ^^

Precies wat ik wil! Maar ik weet alleen niet voor wat voor computer ik moet gaan. Wat voor ren samenstelling moet 't hebben, enzovoort. Wat is een goede prijs/kwaliteit verhouding? (plusminus 700-800 euro)

@ RTD het lijkt me verstandiger om dan eerst het geld bij elkaar te werken en dan daarna pas te gaan kijken wat je kan kopen
er komt iedere maand nieuwe hardware uit waardoor de prijzen enorm verschillen en de prestaties ook

het heeft dus weinig zin om nu alvast een computer te gaan uitzoeken over een half jaar of minder zal het een totaal ander systeem zijn

Top! Dan horen jullie van mij als het geld er is. Bedankt voor alle info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan