Game data naar externe opslag plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FR1908

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Beste mensen,

Ik heb sinds kort de ACER Liquide E2 telefoon. Ik heb een spelletje gedownload (FM13HH) en geinstalleerd. Maar ik heb nu 1 probleem. Mijn telefoon geheugen is zeer klein, dus heb ik een micro SD in mijn telefoon voor extra geheugen (8gb). Als ik het spelletje installeer, installeert de app de appdata in het interne geheugen van mijn telefoon, maar dat wil ik niet. Als de data in mijn intern geheugen staat, start het spel naar behoren. Maar aangezien mijn interne geheugen te klein is, verplaatste ik de appdata naar mijn SD kaart ofwel mijn externe geheugen. Maar als ik de app dan start om het spelletje te spelen, moet ik alle appdata opnieuw downloaden, omdat die de data op mijn SD niet pakt/herkent/gebruikt. Dan installeert de app weer de volle appdata in mijn interne geheugen, terwijl de appdata die die voorheen installeerde en ik verplaatste naar het externe geheugen ook gewoon op mijn SD blijft staan.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de app de appdata vanuit het externe geheugen gebruikt?

Bvd,

Mathijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan