justnielzzz
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2013
Hallo, mijn naam is Niels, 14 jaar, en ik ben op zoek naar een game PC, mijn ouders wonen 3 straten uit elkaar en moet hem dus regelmatig voervoeren. Heb ervaring met laptops en ik denk dat ik aambeien ga krijgen voordat ik ooit tevreden ga zijn met prijs/kwaliteit van een laptop. Ik kan een tas laten maken of ik vervoer hem in de doos.
Budget - Mijn budget zit rond de 850 euro.
Doel - Ik ga de PC vooral gebruiken om te gamen (duhh), en wil dat de PC wel eventjes meegaat. Genoeg USB poorten (6 ofzo) zou geweldig zijn.
Omgeving - De PC hoeft niet heel stil te zijn. Niet dat er een vliegtuig onder mijn bureau staat maar ik hoef ook niet iets wat helemaal stil is.
Assemblage - Liever kant en klaar.
Besturingssysteem - Windows 7 Home Premium, tenzij iemand mij er van kan overtuigen dat windows 8 beter is in gebruik.
Opties / randapparatuur - Ik heb alles al wat nodig is.
Budget - Mijn budget zit rond de 850 euro.
Doel - Ik ga de PC vooral gebruiken om te gamen (duhh), en wil dat de PC wel eventjes meegaat. Genoeg USB poorten (6 ofzo) zou geweldig zijn.
Omgeving - De PC hoeft niet heel stil te zijn. Niet dat er een vliegtuig onder mijn bureau staat maar ik hoef ook niet iets wat helemaal stil is.
Assemblage - Liever kant en klaar.
Besturingssysteem - Windows 7 Home Premium, tenzij iemand mij er van kan overtuigen dat windows 8 beter is in gebruik.
Opties / randapparatuur - Ik heb alles al wat nodig is.