game-developers criminaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vreemd, je kan 3 van mijn videokaarten kopen, voor de prijs van die van jou en bij mij draait NFSMW vloeiend op de hoogste settings.:confused: Ik gebruik niet eens de laatste driver ervoor.(Nvidia)

Heb je de Omega driver al eens geprobeerd? Ik neem aan de Patch voor MW geinstalleerd?
Ik draai met 1.3 Patch.
 
Toch vreemd, je kan 3 van mijn videokaarten kopen, voor de prijs van die van jou en bij mij draait NFSMW vloeiend op de hoogste settings.:confused: Ik gebruik niet eens de laatste driver ervoor.(Nvidia)

Heb je de Omega driver al eens geprobeerd? Ik neem aan de Patch voor MW geinstalleerd?
Ik draai met 1.3 Patch.

mmm. nee die patch van most wanted heb ik nog niet gedaan. en met die kaart van me vorige pc had ik ook altijd die omegadriver, maar ik heb zoiets met die nieuwe kaart van, hij is net nieuw, dus zoveel zal er dan wel niet aan veranderen, denk ik dan.

maar btw, dat most wanted niet echt vlekkeloos loopt is niet zo een hele ramp, speel hem toch haast nooit meer. maar ik wil flight simulator x goed draaiend hebben. daar baal ik zo van. ik heb vele uren al versleten met 2004 en het blijft verslavend. ik keek er echt naar uit toen die x versie uit was, en dan heb ik nu dit. het niet normaal kunnen spelen, echt balen.
 
Ik zou zeggen, haal de orginele driver eraf en kijk wat de Omega driver doet. Het is, zoals je waarschijnlijk wel weet, een getweakte driver. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze.
 
Ik zou zeggen, haal de orginele driver eraf en kijk wat de Omega driver doet. Het is, zoals je waarschijnlijk wel weet, een getweakte driver. Niet geschoten is altijd mis, zeggen ze.

ja ik weet het, met die andere kaart merkte je best aardig wat verschil qua driver. (origineel / omega)
dan ga ik het toch maar proberen
 
sorry dat ik het zeg maar dit is nog altijd geen game pc.
games zal er beslist goed op draaien verder anders zit er toch echt iets verkeerd,
met die pc van jou.
de nieuwste drivers zijn ook niet altijd de beste je moet er eens mee gaan spelen,
laat bevoorbeeld 3d mark draaien of zo voor een paar uur.
deze testen zijn best nuttig.
goed ik zeg verder niets over het downloaden want de meesten heben dit al vermeld.
maar wat ik wel zeg is dat gedownloaden spellen erg veel kuuren kunnen heben,
in zo wel crashen , geheel vast lopen of vreemd beeld.
cracks is niet altijd de oplossing de beveiligingen worden gewoon better en vaak,
laaten ze nog steeds hun makeringen achter op het spel gewoon om dat het niet goed s gekraakt.
nou het beste er mee verder een oplossing is er altijd :p
 
Laatst bewerkt:
ff reactie op je eerste bericht in dit topic:
Bij mij draait Flight simulator wel goed, zelfs vloeiend op mn systeempje,,,ook al staan alle settings op max...
voor info van me systeem kan je op mn nickname klikken & systeem selecteren.
(zo veel geld is dus niet nodig voor n goede PC :D )
 
Tsja, maar je kan blijven proberen wat je wilt, maar een goed komen zal het niet.
Je moederbord heeft weliswaar een PCI-e slot, maar dat is maar terwijl je videokaart 16× is, hij zal dus gewoon op een kwart van het vermogen kunnen presteren.
 
Tsja, maar je kan blijven proberen wat je wilt, maar een goed komen zal het niet.
Je moederbord heeft weliswaar een PCI-e slot, maar dat is maar terwijl je videokaart 16× is, hij zal dus gewoon op een kwart van het vermogen kunnen presteren.

???
pci-express slot is ook 16x hoor.
bij mij in ieder geval.
 
Inderdaad.

http://en.thethirdmedia.com/article/200608/show5252c17p2.html zei:
Therefore, it carries a full AGP 8X interface, but limits PCI Express to four lanes. As such, the PCIe x16 slot on the 775Dual-VSTA is actually only capable of running at PCIe x4 electrically.


VIA DualGFX Express feature offers native AGP 8X and PCI Express graphics for four independent display support. Just remember that the PCIe slot is limited to x4 speeds

Het wordt ook netjes NERGENS vermeld, bij Asrock, niet op de site, of in de manual.
 
Inderdaad.



Het wordt ook netjes NERGENS vermeld, bij Asrock, niet op de site, of in de manual.

Die had ik ook al nagespit, ik wist dat ik het al op meer plekken gelezen had, maar die van Alternate wist ik uit m'n hoofd (had geen zin om te zoeken)

Ergo, je hebt dus nu een hele dure videokaart op een moederbord zitten dat nauwelijks de mogelijkheden van die kaart kan benutten, ik zou er niet vrolijk van worden :eek:
 
En dat je slot er uit ziet als een 16× slot wil nog niet zeggen dat het er daadwerkelijk één is, helaas voor jou :confused:

Bij de ConRoeXfire kan je mooi zien dat een 4× slot dezelfde lengte heeft als een 16× slot (heeft alleen een ander kleurtje in dit geval)
 
Laatst bewerkt:
vreemd, ik ben wel 5 siten afgeweest, en daar stond allemaal 16x.
 
vreemd, ik ben wel 5 siten afgeweest, en daar stond allemaal 16x.

Specificaties van je Moederbord, nergens wordt vermeldt PCI-E x 16, alleen maar 1 x PCI-E graphics slot.

PCI-E supported kaarten op de site van Asrock.

Die van jou staat er niet tussen, wordt dus niet door het moederbord ondersteund. Het zou me niks verbazen als die maar gewoon PCI-e x 1 draait.

Moederbord vervangen door een goed moederbord en deze te koop zetten en al je problemen zijn opgelost.
 
Zo zie je maar, besparen op iets zeer belangrijks als een moederbord als je wel andere (dure) high-end hardware kan kopen, is het domste wat je kunt doen. Het moederbord houdt gewoon de overige hardware teveel tegen als het om prestaties gaat.

Daarnaast zou ik wel es willen weten waarom je geen Core2Duo-cpu van Intel hebt gekocht. Die dingen presteren zoveel beter dan de vergelijkbare Pentium4's.

-edit-

Als ik een leuk moederbordje mag adviseren:

Asus P5B Deluxe €167,35
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar, besparen op iets zeer belangrijks als een moederbord als je wel andere (dure) high-end hardware kan kopen, is het domste wat je kunt doen. Het moederbord houdt gewoon de overige hardware teveel tegen als het om prestaties gaat.

Daarnaast zou ik wel es willen weten waarom je geen Core2Duo-cpu van Intel hebt gekocht. Die dingen presteren zoveel beter dan de vergelijkbare Pentium4's.

-edit-

Als ik een leuk moederbordje mag adviseren:

Asus P5B Deluxe €167,35

besparen???

heb je gezien hoeveel pci (normaal) sloten op een moederbord van nu zitten. 2 of 3. dan ken ik niks meer uitbreiden aangezien mijn videokaart al 3 sloten in beslag neemt.
1 pci-e natuurlijk en 2 normale pci sloten neemtie in beslag.
dus dit heeft nix met besparen te maken, ik had gewoon een bord met meer sloten nodig, en helaas kwam ik bij deze uit

maar hier een paar sites.
1. http://prixmateriel.com/cartesmeres_5/socket775_78/detail_36341.html (pci-e16x???)
2. http://shop.cssc.de/produktinformationen.php?produkt=20988&partner=7 (ook 16x)
3. http://images.google.nl/imgres?imgu...k+775Dual-VSTA,+PT880&svnum=10&hl=nl&lr=&sa=G

daar staat toch allemaal 16x. vreemd. niet dat ik jullie niet geloof hoor. iemand gaf me ook al een site waar inderdaad 4x stond.
maar muurhond, 1 ding is zeker, dit mobo'tje heb ik niet gekocht om geld te besparen. want ik had nog een aantal duizend euries over voor me pc, dus daar heeft het helemaal niets mee te maken. maar jah, dan ben ik er dus mooi ingestonken met die 16x. want waar ik hem vandaan heb stond ook 16x.
 
En dat je slot er uit ziet als een 16× slot wil nog niet zeggen dat het er daadwerkelijk één is, helaas voor jou :confused:

Bij de ConRoeXfire kan je mooi zien dat een 4× slot dezelfde lengte heeft als een 16× slot (heeft alleen een ander kleurtje in dit geval)

wacht effe. bedoel je nou dat de conroexfire wel een x16 slot heeft?
als dat zo is, is dat wel vreemd, want mijn slot is ook paars
net als op de conroexfire foto
 
Need for Speed Most wanted, heb je daar de 4 cd versie van? Die liep bij mij met schokken, daar vind je ook redelijk veel over als je gaat zoeken. Heb nu een DVD versie en die loop zonder problemen op High settings.

offtopic:
Ik heb de 4 cd versie, en die doet t op mijn laptop prima (instellingen op vrij hoog.. dat voor een laptop).. klik :)
 
Je hebt een videokaart met waterkoeling. Waarom eigenlijk? Wil je gaan overklokken ofzo, wat helemaal geen nut heeft, aangezien je pc met een X1900XTX zonder waterkoeling (maar gewoon met fan), ook normaal alle spellen van nu soepel en op hoge resoluties hoort te draaien.

Hoeveel pci-sloten heb je daadwerkelijk nodig voor gebruik? Geluidskaart, netwerkkaartje en wat nog meer?
 
Je hebt een videokaart met waterkoeling. Waarom eigenlijk? Wil je gaan overklokken ofzo, wat helemaal geen nut heeft, aangezien je pc met een X1900XTX zonder waterkoeling (maar gewoon met fan), ook normaal alle spellen van nu soepel en op hoge resoluties hoort te draaien.

Hoeveel pci-sloten heb je daadwerkelijk nodig voor gebruik? Geluidskaart, netwerkkaartje en wat nog meer?

tja, dat ik er waterkoeling bij had, kwam ik ook pas achter toen ik thuis de doos openmaakte. want ik had er alvorens niets over gelezen.

ik heb dus 4 pci sloten en daarboven me pci-e en daarboven een mini slot voor iets.
dus als ik me videokaart erin doet is me pci-e slot en 2 pci bezet.
want me watercoolersysteem is net zo groot als me kaart en heeft ook een slot nodig om te plaatsen. maar door slangen en dingen moet ik een slot overslaan. dus vandaar dattie er 3 in gebruik heeft.
en onder me waterkoeler zit me internetkaart. die moest ik achteraf apart aanschaffen omdat internetkabel niet goed in de onboard lan aansluiting ging. dus ik had geen internet, hij past op een of ander manier niet goed.
en nu heb ik er nog maar 1 over. en daar wil ik met de tijd een hele goede geluidskaart in stoppen. ik wou ook eigenlijk nog een tv kaart bij stoppen, maar daar koop ik wel zo een apperaat wat op usb gaat wel voor.
zo zittie dus in elkaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan