Game Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangstaa

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
ik wil een forum maken voor Game's
dit om een leuk , gezellig forum te maken waarover o.a gepraat kan worden over games , cheats etc..
dus lijkt het je wat ?
registreer je snel !
http://s7.invisionfree.com/l0wriderz
en registreer je vandaag nog !
alvast bedankt , we kunnen ook joun eigen forum promoten als jij de onze promoot dus mail me , of word snel lid alvast bedankt:thumb:

Je hebt de link niet correct ingevoerd. Je hebt in die url optie h ttp://game zone forum ingevoerd i.p.v. http://s7.invisionfree.com/l0wriderz

Opmerking: Bij de eerste url heb ik opzettelijk na de letter h een spatie geplaatst zodat die link niet gaat werken.

Dennis.

Laatst bewerkt:
hahah oke dan wat jij wil ;)
word lid ?
kprobeer een leuk forum ervan te maken .. lukt alleen met members (A) :rolleyes: je kan je gerust registreren kword wel op joune anders lid ( als je er 1 hebt .. neem aan van wel ? )

Wijs met de muiscursor naar de url in je eerste bericht en kijk linksonder van het scherm. Je zult zien dat daar een andere url staat vermeld. Die andere url in je 2e bericht is wel juist.

Een leuk forum.;)

Dennis.

Geplaatst door gangstaa
hahah oke dan wat jij wil ;)
word lid ?
Doe ik eens wel hoor.
Geplaatst door gangstaa

kprobeer een leuk forum ervan te maken ..
Het lukt je vast wel.
Geplaatst door gangstaa

lukt alleen met members (A) :rolleyes: je kan je gerust registreren kword wel op joune anders lid
Zie boven.
Geplaatst door gangstaa

( als je er 1 hebt .. neem aan van wel ? )
Ja, die heb ik, maar houd het geheim.

Dennis.

thanks .. word lid ? hahaha
zal wel niet :( niemand wilt lid worden / ik doe me zeker de moeite voor niks .. mja .. still have hope ! :confused: :thumb: :rolleyes: dus plzz mensen registreer je .. je ziet het zelfs DENNIS vind 't een leuk forum :D:p

Okay, ik wil me wel aanmelden want ik vind het een beetje lu llig als niemand zich aanmeld. :)
Ik heb daarbij meteen een vraag.
Ik krijg onderstaand te zien als ik mij wil aanmelden.
Hoe zit zat dat want zo te zien zijn nog enkele velden blank.
En een afbeelding is niet zichtbaar.

attachment.php

Bijlagen

• afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    28,6 KB · Weergaven: 94
dat klopt , er moet nog een affliate komen maar ik heb nog geen promoting , zal ik het maar noemen ..
snap je?

Geplaatst door Admin_Frisian
Okay, ik wil me wel aanmelden want ik vind het een beetje lu llig als niemand zich aanmeld. :)
Ik heb daarbij meteen een vraag.
Ik krijg onderstaand te zien als ik mij wil aanmelden.
Hoe zit zat dat want zo te zien zijn nog enkele velden blank.
En een afbeelding is niet zichtbaar.

attachment.php
is gefixt als je je wilt registreren zie je de letters weer ;) [ het kwam dus aan op het lettertype kleur -.- ] daarom ff nieuwe skin gepakt ook wel mooi niet ? :)
alleen de affiliate moet er nog komen ? aan wie de eer? ik zal em erop plaatsen !! moet je je wel registreren :P:P

Ik vind de template personelijk niet zo'n plaatje, ik hou wel van donker enzo maar het ziet er een beetje kartelig uit :confused:

Geplaatst door Stinuz
Ik vind de template personelijk niet zo'n plaatje, ik hou wel van donker enzo maar het ziet er een beetje kartelig uit :confused:
Mijn idee.
En de zwarte letters zijn nauwelijks zichtbaar door de zwarte ondergrond.
Daardoor wordt het een beetje onoverzichtelijk.

ja klopt , ik denk dat ik een andere skin ga nemen .. misschien dat er dan meerdere mensen lid willen worden ? :confused: :rolleyes: :(

Mja, ik vind het persoonlijk erg donker / onleesbaar en onrustig.

Ik kan niet langer dan een minuut op het forum rondkijken zonder koppijn te krijgen.. sorry niet mijn smaak ;)

Tevens zijn er al VEEL game fora.. dus waarom zou men zich op de jouwe registreren? Tegenwoordig moet je iets maken waar jou site echt mee uitblinkt.. maar alles is al gedaan dus dat is moeilijk.

Alleen een forum zal ook niet veel mensen aanspreken, als er een informatieve, nuttige en mooie site voor zit zullen mensen zich eerder registreren.

Zie bijv naar www.gamers.nl :)

Iig succes met je forum verder ;)

Geplaatst door gangstaa
word aub lid :rolleyes:
dan word 't ook gezellig :) met die nieuwe skin ZEKER !

je kan ook gratis MOD worden !! ;) :P:P:p
Dude, verzin liever wat fatsoenlijke content op je site. Op dit moment heb je alleen een forum, iets waarvoor ik absoluut niet zal gaan registreren. Verder zit je ook nog op een gratis host, kom op zeg.

Bovendien steekt 't rommelig in elkaar, het standaard invision logo (die totaal niet bij de skin past), twee keer de sectie 'pc spellen', reclame terwijl je nog nauwelijks bezoekers hebt en de stijl van de admin vind ik niet echt geweldig. Met dit laatste doel ik op het niet gebruiken van hoofdletters voor enkele secties / beschrijvingen, meerdere uitroeptekens achter elkaar (vind ik storend) en de manier waarop je hier hebt gepost vind ik ook niet bepaald om over naar huis te schrijven (admins horen toch een vorm van gezag te hebben, uit jouw posts haal ik dat totaal niet).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan