Game: fout in Widows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwant111

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
13
Ik had een game op me externe harde schijf gezet maar die is nu kapot.
dus ik wou hem opnieuw installeren maar toen dacht hij dat ik hem wou verwijderen. dus ik dacht nou ik probeer dat maar eens maar dan zegt hij : kan bestand G:\(dat is me externe harde schijf) niet vinden. dus ik wou weten: hoe zet ik het geheugen van dat spel helemaal weg zodat ik het kan installeren?
 
Als ik het goed begrijp wil je een spel deinstalleren welke op een defecte schijf staat? Kan ik geloof ik kort in zijn, dat gaat niet. De schijf is immers defect dus niet bereikbaar.
 
Ik snap geloof ik al wat er gebeurd.

Als je het spel opnieuw wilt installeren krijg je in het installatiescherm alleen de optie het spel te déinstalleren. Dit komt omdat bij de installatie Windows ook bestanden naar het register wegschrijft en zodoende "ziet" Windows dat het al geinstalleerd is en dat je het dus wilt verwijderen (logisch).

Volgens mij is er maar één optie. Je moet alle bestanden van het spel handmatig in je register verwijderen. Ook eventuele mappen in bijv. de map programfiles handmatig verwijderen.

Let op! Rommelen in het register is voor onervaren gebruikers niet aan te bevelen!!!

Succes!

René
 
Laatst bewerkt:
@kwant111

Sorry, vragen gesteld via een e-mailbericht worden door mij niet beantwoord. Daar is dit forum voor.

Groeten,

René
 
Je bent op de hoogte op de risico's die je loopt als je in het register gaat slopen?

Verwijder eerst het spel evt. in program files enzo..

Dan ga je naar start>uitvoeren>typ hier regedit en druk enter..nu ben je in het register..
tabblad bewerken>zoeken..
zoek naar alles met benaming van het desbetreffende spel..
 
Ik geloof dat het gratis programma CCleaner bij z'n deïnstallatie-menu en optie "Waarde verwijderen" heeft, maar ik weet niet zeker of hij daarmee alle waarden uit het register verwijdert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan