Game-Freaks.nl -- Commentaar gevraagt

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcothebest

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Hallo,

ik ben met de volgende web-site bezig.
Game-Freaks.nl
en ik zo graag jullie commentaar willen hebben om me web-site beter te maken.

alle commentaar is gewenst

Het lettertype vind ik niet fijn lezen.
Probeer de koppen van de pagina's gelijk te maken.

En je plaatje op de frontpage is ook niet zo lekker...(maar daar had je al een topic over)

Voor de rest wel mooi

Succes ermee :thumb:

Website design: 7
Taal: 5
Afbeeldingen: 4
Terug komst cijfer: 1

Website design
De website ziet er opzich wel ok uit, hij moet wat voller en wat spannender er uit zien. Nu ziet de website er erg kaal uit en niet interessant om te lezen

Taal
Je taalgebruik vind ik niet echt fijn, je gebruikt altijd 'u'. Wat op een 'Game' site toch niet echt logisch is. Ook moet je kijken naar je spelling want bij 'Nieuws' staan worden waar een letter mist.

Vanaf heden hebben we een nieuwe site. Deze is totaal anders als dat u gewend bent. We hebben alle makkelijker en overzichtelijk gemaakt voor u. We hebben bijvoorbeeld de trailers, screenshots, previews en nog meer allemaal naar een gebracht. Waardoor u gemakkelijk bij alle kunt komen. Als u op het kopje 'Games' klikt dan komt u bij alles. Dit is voor u makkelijker, u heeft in een oogomslag alles bij de had.

De zinnen lopen soms ook niet helemaal lekker. En je kan wel een mooie website hebben maar als je taalgebruik niet fijn is, kom ik zeker niet terug.

Afbeeldingen
Je afbeelding links (van worms), ziet er werkelijk niet uit. De afbeeldignen boven in vind ik wel goed, alleen ik zal geen naam neer zetten van een game, of je zou er meerdere neer moeten zetten. Dit omdat het nu meer een doom site lijkt.

Terug komst
Ik zal zeker niet terug komen als er niet veel info op staat. Er staan nu wat links naar wat filmpjes die je ook gewoon op de desbetreffende site kan vinden van de game zelf. Er zouden veel reviews moeten komen etc. Wat leuke info, forum. Het duurt een tijdje voordat je een volle website hebt... maar dan heb je ook wat.

Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt,:rolleyes:

aan het taal gebruik word gewerkt
ik ben zelf niet echt goed in de nederlands taal goed en netjes te kunnen schrijven

maar moet ik de website bezoeker gewoon als JE aan spreken

veder werk ik nog aan de site om meer afbeeldingen en meer inhoud op de site te zetten
ik vraag gewoon tijdens het werken na een mening van enkele mensen zodat ik me site weer wat beter kan maken

Geplaatst door killermenace
Het lettertype vind ik niet fijn lezen.
Probeer de koppen van de pagina's gelijk te maken.

En je plaatje op de frontpage is ook niet zo lekker...(maar daar had je al een topic over)

Voor de rest wel mooi

Succes ermee :thumb:

wat vind je niet fijn aan het lettertype ?

omdat het te klein in
of
door het soort lettertypen?

Geplaatst door Rimsic
Website design: 7
Taal: 5
Afbeeldingen: 4
Terug komst cijfer: 1

Website design
De website ziet er opzich wel ok uit, hij moet wat voller en wat spannender er uit zien. Nu ziet de website er erg kaal uit en niet interessant om te lezen ziet de site er al klaar uit?

Taal
Je taalgebruik vind ik niet echt fijn, je gebruikt altijd 'u'. Wat op een 'Game' site toch niet echt logisch is. Ook moet je kijken naar je spelling want bij 'Nieuws' staan worden waar een letter mist.

Vanaf heden hebben we een nieuwe site. Deze is totaal anders als dat u gewend bent. We hebben alle makkelijker en overzichtelijk gemaakt voor u. We hebben bijvoorbeeld de trailers, screenshots, previews en nog meer allemaal naar een gebracht. Waardoor u gemakkelijk bij alle kunt komen. Als u op het kopje 'Games' klikt dan komt u bij alles. Dit is voor u makkelijker, u heeft in een oogomslag alles bij de had.

De zinnen lopen soms ook niet helemaal lekker. En je kan wel een mooie website hebben maar als je taalgebruik niet fijn is, kom ik zeker niet terug.

Afbeeldingen
Je afbeelding links (van worms), ziet er werkelijk niet uit. heeft hij al een topic over als je even er naar kijkt
De afbeeldignen boven in vind ik wel goed, alleen ik zal geen naam neer zetten van een game, of je zou er meerdere neer moeten zetten. Dit omdat het nu meer een doom site lijkt.

Terug komst
Ik zal zeker niet terug komen als er niet veel info op staat. Er staan nu wat links naar wat filmpjes die je ook gewoon op de desbetreffende site kan vinden van de game zelf. Er zouden veel reviews moeten komen etc. Wat leuke info, forum. Het duurt een tijdje voordat je een volle website hebt... maar dan heb je ook wat. wat niet is, kan nog komen :rolleyes:

Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt,:rolleyes:

Geplaatst door remcothebest
aan het taal gebruik word gewerkt
ik ben zelf niet echt goed in de nederlands taal goed en netjes te kunnen schrijven

maar moet ik de website bezoeker gewoon als JE aan spreken

veder werk ik nog aan de site om meer afbeeldingen en meer inhoud op de site te zetten
ik vraag gewoon tijdens het werken na een mening van enkele mensen zodat ik me site weer wat beter kan maken
Jep, de beste manier om een grote site te maken is meningen.

Waarom met 'je' ?

Omdat ik zelf vind dat er op een site met u wordt gesproken meer zakelijk. En gamen is toch niet echt zakelijk. Helpmij.nl werkt ook met JE, en niet met u, moet je na gaan dat alles hier met U was, ik zelf vind dat niks, vooral niet voor een GAME site

Geplaatst door killermenace
Ok, wat wil je daarmee zeggen...en waar mag dat topic dan zijn? Ik ga echt niet opzoek naar een topic waar misschien iets instaat over een afbeelding op een website? Damn...:confused:, :eek:.

Nog een toevoeging: Zet gewoon op je website: 'Coming soon' of iets dergelijks. Dan zien eventuele bezoekers niet een halve site:cool:

Een prachtige header, ondanks dat dat wel één hele specifieke game is. Verder vind ik 't helemaal niets.

Tekst is te slecht leesbaar (verschil tussen achtergrondkleur en tekstkleur is gewoon te minimaal), er is nauwelijks content, alles wordt gewoon niet afgewerkt en als één mooi geheel vormend geheel gepresenteerd...

Geplaatst door JPeetje
Een prachtige header, ondanks dat dat wel één hele specifieke game is. Verder vind ik 't helemaal niets.

Tekst is te slecht leesbaar (verschil tussen achtergrondkleur en tekstkleur is gewoon te minimaal), er is nauwelijks content, alles wordt gewoon niet afgewerkt en als één mooi geheel vormend geheel gepresenteerd...

JP
wat raad je dan aan voor de lettertype?
en wat bedoel je met : alles word gewoon niet afgewerkt??

Geplaatst door remcothebest
JP
wat raad je dan aan voor de lettertype?
Tis niet het lettertype waar ik problemen mee heb, tis de kleur ervan. Bij de 'Nieuws'-pagina bijv., daar staat 'Geplaatst door: Game-freaks.nl'. De kleur van die tekst lijkt echt veel op de achtergrondkleur van die tekst, waardoor de tekst zelf minder makkelijk te lezen is.
en wat bedoel je met : alles word gewoon niet afgewerkt??
Nou, die header is bijv. heel mooi afgewerkt, tot in de fijne details (of je die nou geript hebt of niet, hij is zeer netjes afgewerkt). Maar dan kijk ik vervolgens bij 'Games' en dan die ik daar wat tekst, een lijntje en een zootje links onder elkaar staan. Da's gewoon niet afgewerkt, dat kan vele malen beter worden gepresenteerd :)

Geplaatst door JPeetje
Tis niet het lettertype waar ik problemen mee heb, tis de kleur ervan. Bij de 'Nieuws'-pagina bijv., daar staat 'Geplaatst door: Game-freaks.nl'. De kleur van die tekst lijkt echt veel op de achtergrondkleur van die tekst, waardoor de tekst zelf minder makkelijk te lezen is.Nou, die header is bijv. heel mooi afgewerkt, tot in de fijne details (of je die nou geript hebt of niet, hij is zeer netjes afgewerkt). Maar dan kijk ik vervolgens bij 'Games' en dan die ik daar wat tekst, een lijntje en een zootje links onder elkaar staan. Da's gewoon niet afgewerkt, dat kan vele malen beter worden gepresenteerd :)

de layout komt vand e website: http://clantemplates.com/ kan zelf geen layout maken
heb hem al we aan gepast

maar ben veder nog bezig om over plaatje en zo bij te zetten zoals bij games

Je kan hier inderdaad iets moois van maken. Was ten eerste onder de indruk van de header, tot ik las dat het gewoon een template was.

Als je een succesvolle website wilt heb je een aantal dingen nodig:

- Een goede, duidelijke en strakke layout die met het onderwerp te maken heeft.
- Veel informatie. (Screenshots, systeemeisen, downloads etc etc).

En zoals JPeetje al zei : "Je moet het veel beter presenteren". Zo zal de bezoeker niet terugkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan