Geplaatst door Rimsic
Website design: 7
Taal: 5
Afbeeldingen: 4
Terug komst cijfer: 1
Website design
De website ziet er opzich wel ok uit, hij moet wat voller en wat spannender er uit zien. Nu ziet de website er erg kaal uit en niet interessant om te lezen
ziet de site er al klaar uit?
Taal
Je taalgebruik vind ik niet echt fijn, je gebruikt altijd 'u'. Wat op een 'Game' site toch niet echt logisch is. Ook moet je kijken naar je spelling want bij 'Nieuws' staan worden waar een letter mist.
Vanaf heden hebben we een nieuwe site. Deze is totaal anders als dat u gewend bent. We hebben alle makkelijker en overzichtelijk gemaakt voor u. We hebben bijvoorbeeld de trailers, screenshots, previews en nog meer allemaal naar een gebracht. Waardoor u gemakkelijk bij alle kunt komen. Als u op het kopje 'Games' klikt dan komt u bij alles. Dit is voor u makkelijker, u heeft in een oogomslag alles bij de had.
De zinnen lopen soms ook niet helemaal lekker. En je kan wel een mooie website hebben maar als je taalgebruik niet fijn is, kom ik zeker niet terug.
Afbeeldingen
Je afbeelding links (van worms), ziet er werkelijk niet uit.
heeft hij al een topic over als je even er naar kijkt
De afbeeldignen boven in vind ik wel goed, alleen ik zal geen naam neer zetten van een game, of je zou er meerdere neer moeten zetten. Dit omdat het nu meer een doom site lijkt.
Terug komst
Ik zal zeker niet terug komen als er niet veel info op staat. Er staan nu wat links naar wat filmpjes die je ook gewoon op de desbetreffende site kan vinden van de game zelf. Er zouden veel reviews moeten komen etc. Wat leuke info, forum. Het duurt een tijdje voordat je een volle website hebt... maar dan heb je ook wat.
wat niet is, kan nog komen
Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt,