game fullscreen blijven spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Hallo,

Ik heb een opstelling met drie schermen. Nou wil ik graag mijn game op fullscreen op de middelste monitor spelen.
Dat op zichzelf is geen probleem. Op het scherm wat ernaast staat wil ik teamspeak hebben draaien. Tot zover geen problemen.
Zo gauw ik nu iets wil op teamspeak en ik klik daar wat aan, dan verdwijnt mijn spel naar de taakbalk. Dat is dus niet de bedoeling.
Ik kan de game dan windowed gaan spelen dan heb ik nergens last van, maar dat gaat ten koste van mijn framerate. Wat uiteraard niet de bedoeling is.

Hoe krijg ik het voor elkaar om dus fullscreen te spelen en mijn game altijd op blijft ook al doe ik iets op mijn andere twee schermen?

Tuurlijk wel, maar die oplossing zoek ik niet. Het zit hem namelijk niet in mijn PC maar in het spel. Ik kan altijd de graphics wat minder zetten uiteraard maar dat is niet de bedoeling.
Zo gauw ik in het spel van fullscreen naar windowed ga geeft het spel ook aan dat de framerate zal zakken.
Het is trouwens world of tanks, wat mijn pc makkelijk aankan(zie mijn systeem).
Alleen ik speel nou een keer graag op fullscreen.

Dit is voor het eerst dat ik moet wachten op antwoord, na ja vakantietijd denk ik dan maar.;):D:P

Echt helemaal niemand een flauw idee???

Hallo Petje,

Uit mijn ervaring denk ik dat dat niet mogelijk is.
Je kan in fullscreen alleen op je eigen scherm (t screen dat in fullscreen staat) klikken.
Teamspeak staat dan op t bureaublad, dus switch je naar t bureaublad als je op teamspeak klikt.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd.

Sja, jammer dan. Met warthunder gaat het wel. Ik blijf het maar raar vinden.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan