Game Guard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avarice

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Hoi,

Ik kan de laaste tijd niet meer spellen waarop GameGuard opzit spelen , ik krijg dan steeds een error 114. Ik heb al gezocht hoe ik het kan oplossen, maar het is niet echt duidelijk of ik snap het gewoon niet.

Dus mij vraag is:
Kan iemand mij helpen het beter uitleggen of eventueel een oplossing verzinnen of waar het aan kan liggen.

Windows opnieuw installeren is mijn allerlaaste optie.

Hoi,

Ik kan de laaste tijd niet meer spellen waarop GameGuard opzit spelen , ik krijg dan steeds een error 114. Ik heb al gezocht hoe ik het kan oplossen, maar het is niet echt duidelijk of ik snap het gewoon niet.

Dus mij vraag is:
Kan iemand mij helpen het beter uitleggen of eventueel een oplossing verzinnen of waar het aan kan liggen.

Windows opnieuw installeren is mijn allerlaaste optie.

Je windows zal er weinig mee te maken hebben.
Q. Gebruik je hacks ?
A. Uitzetten dan .

Q. Heb je geupdate ?
A. nee ? doen dan .

A. contacteer GameGuard.

Of reinstall het spel

Je windows zal er weinig mee te maken hebben.
Q. Gebruik je hacks ?
A. Uitzetten dan .

Q. Heb je geupdate ?
A. nee ? doen dan .

A. contacteer GameGuard.

Of reinstall het spel

Ik gebruik geen hacks

Update is gedaan alles

Contacteer GameGaurd ook al gedaan

En 5x het spel reinstallerd

Maar toch bedankt voor reageren

Ik gebruik geen hacks

Update is gedaan alles

Contacteer GameGaurd ook al gedaan

En 5x het spel reinstallerd

Maar toch bedankt voor reageren

ik vind het toch raar , en ik vind ook als je je pc reinstalt dat je werk voor niks doet neem aan dat er niks met windows is waarom hij het niet wilt doen :S

heb je vista of xp ?

ik vind het toch raar , en ik vind ook als je je pc reinstalt dat je werk voor niks doet neem aan dat er niks met windows is waarom hij het niet wilt doen :S

heb je vista of xp ?

Xp

Ik had het ook zo opeens, niks daarvoor geinstalleerd of een programma afgegooit.
Zelfs geprobeerd mijn anti-virus uit te schakelen en ook windows firewall maar dat helpt ook niet. Het probleem ligt bij GameGuard dat weet ik, Maar het rare is dat op de offciale site zelfs staat dat ze niet weten hoe de fout er is, [wel aantal manieren om het op te lossen maar dat schijnt niet te helpen bij mij]. Dus ik ben eigenlijk ten einde raad :].

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan