Game klapt eruit als laptop aangesloten op stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexandraxyz

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2011
Berichten
5
Heel raar, als ik een game speel alleen met accu stroom (dus niet in het stopcontact) klapt de game er om de zoveel seconden uit. Als ik zonder stroomkabel speel (dus gewoon op de accu) dan gebeurt dat niet. Vast iets in de energie instellingen, maar wat? Ik heb Windows 7.
 
Hallo alexandraxyz. Mogelijk dit proberen. Controleer of het energiebeheerpictogram in de systeembalk. Klik erop en kijk of deze de juiste batterijstatus (of netstroomstatus) aangeeft. Het zou kunnen zijn dat de batterij niet goed herkend wordt. Zet de laptop eens helemaal uit, Haal dat ding van de stroom af. Haal de batterij eruit (indien mogelijk) en zet ze er weer terug in.
 
De batterij eruit heeft niks geholpen helaas. Hetzelfde probleem heb ik ook als ik een film kijk, als de kabel erin zit wordt het beeld ineens klein. Net alsof er een proces op de achtergrond ervoor zorgt dat de focus verloren gaat. Lijkt me toch een instelling van de energietoevoer. Ik kan het alleen niet vinden. Nog tips?
 
Geef eens wat meer info a.u.b. Bijvoorbeeld is het alleen bij spellen.

En als je gewoon surft o.i.d. hoe vergaat het je dan?
Sinds wanneer speelt het al?
Al meerdere dagen?
Heb je ook de nieuwste versie van het stuurprogramma van de videokaart geïnstalleerd? Zou een oorzaak kunnen zijn.
Als je dat spel zit te spelen, wat gebeurt er dan daarna?
Blijft de laptop uit? Valt deze uit?
Geen breuk in je kabel of zo.?
 
Ik heb het denk ik gevonden. Het was inderdaad een instelling in de energievoorziening. Ik heb alle opties uiteindelijk hetzelfde ingesteld als bij gebruik van de accu en nu doet het het goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan