Game lagg graphic card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duallizer

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
72
Hallo allemaal,

Ik speel een spel genaamd League of legends online.
Ik heb een graphic card van ATI Mobility Radeon HD 5470 en heb gezien dat deze graphic card het spel makkelijk op very high zou kunnen afspelen.
(HEeft een 6.1 bij de cijfers). Ik had dus mijn laptop en kon inderdaad alles opvery high afspelen. Na een tijdje begon ik een hele rare lagg te krijgen in het spel wnr er dus meer poppetjes op het beeld kwamen. Mijn fps hoort altijd60 te zijn met vsync aan maar gaat nu opeens van 60 naar 30 en krijg ik een enorme lagg opeens. Dit hoort zo niette zijn, waarom lagg ik opeens.

mvg
 
Tja, blijft een laptop videokaart. Kun je weinig aan doen ben ik bang.
 
Ja maar mijn laptop is nieuw en dit gebeurd NIET bij andere spellen. Bij andere spellen blijft de framerate hetzeflde dus het moet wel iets anders zijn..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuw of niet, een laptop is geen game systeem. (Of je moet er 2 á 3 duizend voor uitgeven) De cijfers van Windows zeggen totaal niets. Het kan warmte zijn, het kan een vol lopende geheugen/cache zijn. Moeilijk te bepalen.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is je warmte ... 'dat' geeft lagg en instabiliteit en vooral een niet soepel game genot :( wil je echter op je laptop gamen, zet dan je resolutie lager, neem voldoende pauzes, game niet 4 uur aan een stuk door. Probeer te gamen tot je ongeveer weet dat je ventilatie supperhard gaat draaien. Geef je systeem even de tijd om terug af te koelen. Als je dan weer je spel opstart heb je weer beetje meer plezier van.

Alles full range en dan wss ettelijk uren aan een stuk komt niet goed ... en je levensduur van je laptop lijd daar ook onder.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is je warmte ... 'dat' geeft lagg en instabiliteit en vooral een niet soepel game genot :( wil je echter op je laptop gamen, zet dan je resolutie lager, neem voldoende pauzes, game niet 4 uur aan een stuk door. Probeer te gamen tot je ongeveer weet dat je ventilatie supperhard gaat draaien. Geef je systeem even de tijd om terug af te koelen. Als je dan weer je spel opstart heb je weer beetje meer plezier van.

Alles full range en dan wss ettelijk uren aan een stuk komt niet goed ... en je levensduur van je laptop lijd daar ook onder.


beetje onzin hoor een laptop hoort gewoon goed gecoolt te worden mijn laptopje begint ook heel hard te blazen als ik games ga spelen maar valt toch ook niet uit.

mocht het echt te bizar worden kan je altijd nog zoiets nemen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan