Game Lappie kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Oi,

Heb mn desktop weggedaan, ben van plan lap te kopen omdat ik vrij vaak op verplaatsing ben. Om te beginnen, ik heb ong 1000€ ter beschikking. Nu had ik graag een lappie gekocht dat wel een game aankan (liefst x700 ofzo..), acer ferarria 4002wlmi sprak me wel aan, maar zijn er goedkopere oplossingen? Het moet geen gamemonster zijn, maar zou wel fijn zijn dat het een doorsnee game vlotjes aankan. Iemand tips?

Dominuz

Laptops opzich zijn al niet gemaakt om mee te gamen.
En als je de nieuwste spellen goed wil spelen en dus een monster wil hebben, dan kan ik je aanraden om je budget toch iets te vergroten :)

Zoals ik al vermeldde, heb ik geen gamemonster nodig, wel een systeem dat games aankan zonder volledig door te flippen. Ik weet dat een laptop er niet voor "bestemd" is, maar het is altijd mooi meegenomen dat je laptop het aankan.

dominuz

Bertus zei:
ff melden dat acer service belabberd is

Wil ik ff tegenspreken.

De Acer van me zusje (modeljaar 2005) moest begin deze week terug voor reparatie. Ze heeft em vanmiddag alweer gerepareerd teruggekregen. Nou weet ik niet wat er gerepareerd is (wordt nooit vermeld op één of andere manier), maar ik ben het zaakje nu opnieuw aan et installeren. Dit alles in één week en zonder gezeik.

Njoa ken ook wel wat mensen die acer hebben staan, heb ze nog nooit over de service horen klagen, denk niet dat die zo belabberd is...

d0minuz

Ikzelf heb ook een Acer laptop en ben op zoek naar een nieuwe (wss desktop) . En geloof me, ik moet ook NOOIT meer iets van Acer hebben, en das de eerste x in m'n leven dak zeg van een bep merk dak er niks meer van moet wete... heb destijds een nieuwe acculader moeten gaan halen na 2maand en heb er 5 maand op kunne wachte :mad:

Nu we weten dat de meningen verdeeld zijn over het merk Acer kunnen we weer verder gaan naar de werkelijke vraag van topic starter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan