game laptop, voor 900+/-

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchel6000

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
hey,
ben nieuw op dit forum en heb een vraag.

Ben van plan om een laptop te kopen, die spellen wel redelijk tot makkelijk aankan, zoals battlefield bad company 2, mw2.

heb al beetje onderzoek gedaan.

Hier iets, wat misschien een kanshebber is.

http://configure2.euro.dell.com/del...c=SS&cid=6862&lid=178910&acd=2405589352513244

bestaat uit:
- Intel® Core™ i7-720QM Mobile Processor (1.6GHz, turbo up to 2.8GHz, 6MB L3 Cache)
- 6GB DDR3
- 1 GB ATI Mobility Radeon HD5470
- 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
- 15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife
prijs: €899,- ( redelijke prijs voor wat je krijgt! )

maar er zijn nog genoeg andere systemen die ik nog hebben gezien, en jullie misschien wel?

mvg Mitchel

die spellen wel redelijk tot makkelijk aankan, zoals battlefield bad company 2, mw2. En game laptop, voor 900+/-

Hier spreek je zelf helaas tegen. Een laptop is niet geschikt voor games. Kan misschien de games die jij noemt aan op laag, maar zeker niet gemakkelijk. Een laptop waarmee je dat wel zou kunnen is toch al gauw zo'n €1500 en duurder. Je kan namelijk de onderdelen in een laptop, zoals de videokaart niet 1 op 1 vergelijken met de desktop versie van dezelfde kaart.

Je zal dan toch genoegen moeten gaan nemen met het spelen op lage(re) kwaliteit. Daarbij komen er steeds nieuwe games uit met weer hogere eisen. Gevolg, een laptop is niet zozeer upgradebaar en zit je over 2 jaar weer vast aan een nieuwe.

Moet het echt een laptop zijn? En ben je eventueel bereid je eisen te verlagen of je budget te verhogen?

Hier spreek je zelf helaas tegen. Een laptop is niet geschikt voor games. Kan misschien de games die jij noemt aan op laag, maar zeker niet gemakkelijk. Een laptop waarmee je dat wel zou kunnen is toch al gauw zo'n €1500 en duurder. Je kan namelijk de onderdelen in een laptop, zoals de videokaart niet 1 op 1 vergelijken met de desktop versie van dezelfde kaart.

Je zal dan toch genoegen moeten gaan nemen met het spelen op lage(re) kwaliteit. Daarbij komen er steeds nieuwe games uit met weer hogere eisen. Gevolg, een laptop is niet zozeer upgradebaar en zit je over 2 jaar weer vast aan een nieuwe.

Moet het echt een laptop zijn? En ben je eventueel bereid je eisen te verlagen of je budget te verhogen?

het moet idd een laptop zijn, aangezien ik veel reis.
eisen kunnen ook lager, zou wel op mid. willen spelen, niet op max natuurlijk, daar heb ik het geld ook niet naar. t is niet speciaal alleen maar games, snap dat er ook nieuwe komen enzo. maar zou toch wel zoiets als mw2 of bf bc 2 willen spelen op mid settings.

maar die laptop, in mn vorige post, is wel redelijk?
gr

De videokaart is een budget kaart als ik me niet vergis. En daardoor gaan de prestaties van games omlaag. Voor de rest is het een leuk dingetje.

De videokaart is een budget kaart als ik me niet vergis. En daardoor gaan de prestaties van games omlaag. Voor de rest is het een leuk dingetje.

die videokaart is dus niet echt goed?

misschien dat ik het kan combineren met een minder goeie processor, een i5 bijvoorbeeld, met een betere videokaart?

gr

Hoe bedoel je dat?

Het is overigens erg lastig om een laptop te vinden met en een goede cpu en een goede videokaart.

Misschien kan je hier iets leuks samenstellen: http://www.xxodd.nl/

Dan zal je daarnaar op zoek moeten, zoals ik al aangaf is het erg lastig om een laptop te vinden die een goede cpu en een goede videokaart heeft.

En al wat met de link die ik gaf gedaan?

Dan zal je daarnaar op zoek moeten, zoals ik al aangaf is het erg lastig om een laptop te vinden die een goede cpu en een goede videokaart heeft.

En al wat met de link die ik gaf gedaan?

ja k heb al beetje gekeken. die zijn toch aardig prijzig, als ik daar iets goeds wil vinden kom ik toch zeker wel boven de 900.

denk dat ik dan toch maar voor die dell ga.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan