Game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
ik zoek een degelijke game laptop om de nieuwste spellen er goed op te kunnen spelen
nou weet ik niet waar ik moet zoeken, welke site/winkel

weten jullie wat?
ik zou er graag iig amd als processor in willen hebben
zeker 2 gig geheugen
een goede nvidea grafische kaart
prijs is niet echt belangrijk ik reken op iets tussen de 2500 en de 3000 euro

ik sta ook open voor complete systemen, alles is welkom want ik ben nog op zoek!:thumb: bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi je vraag je namelijk duidelijk kijk eens op dat site van www.mycom.nl

Daar staan er een heleboel laptop's met nieuwe processor, als je er niet uit komt kun hun ook de vraag stellen bij jouw dichts bij zijn de winkel in jouw buurt.

Met vriendelijke groeten,

karell

Laatst bewerkt:
mycom is qua laptops nogal schaar in aandeel,
en het intern geheugen en de processors zijn niet veel.

maar bedankt voor je post

Ik zou eens bij acer op de site kijken en dan naar de ferarri laptop (volgens mij is die nog in het assortiment)

Op powerline hebben ze zeer leuke laptops. voor 2400 heb je al een leuk laptopje waarmee je zeker kan gamen, en voor 3500 euro heb je een systeem wat top of the line is.
Scherm 17`` Clearview Wide-TFT (1920x1200)
Processor Intel Pentium M 760 2.0GHz
Geheugen 2Gb (2048Mb) DDRII
Videokaart nVidia GeForce Go 7800GTX 256Mb videokaart
Audio 7.1 kanaals 3D audio, SRS WOW surround
Harde schijf 80Gb 7200rpm
DVD±RW DVD±RW Dual Layer
Communicatie 56k fax/modem, Bluetooth, Infrarood
Netwerk 54Mbps Wireless LAN
Netwerk Gigabit Lan (10/100/1000Mbps)
In/Uit 3x USB2.0, 1x IEEE 1394
Cardreader 4-in-1 Cardreader MS (pro), SD, MMC
Accu 8 cell (4400mAh)
Afmetingen Slimline uitvoering (2.2 tot 4.4 cm dun), slechts 3.8kg
Software McAfee virusscan software
Extra Webcam en microfoon in de behuizing
Extra luxe draagtas
Garantie 2 jaar garantie

Systeemprijs
€ 2399 euro

------------------------------------------------------------------------------------------
Scherm 17`` Clearview breedbeeld (1920x1200)
Processor AMD Athlon 64 X2 4400+ Dual Core (2x 1Mb cache)
Videokaart nVidia Geforce Go 7800GTX 256MB
Geheugen 2Gb werkgeheugen
Harde schijf 2x 100Gb SATA 7200rpm (met RAID mirror/striping)
DVD±RW DVD±RW Dual Layer
Netwerk 54Mbps Wireless LAN
Netwerk Gigibit Lan (10/100/1000 Mbit)
Modem 56k fax/modem
Communicatie Bluetooth en Infrarood
Geluid 7.1 kanaals audio + 4x speaker + interne subwoofer
Aansluitingen DVI, S-video, PC-Card, Line in/uit, seriel/parallel
In/Uit 4x USB2.0, 2x IEEE 1394
Cardreader Alles-in-één kaartlezer
Extra`s Webcam en microfoon in de behuizing
Extras Luxe draagtas
Extras Extern USB diskettestation
Software McAfee virusscan software
Gewicht 5.5 kg
Garantie 2 jaar garantie

Systeemprijs
€ 3599 euro

www.powerline.nl

met 1 van deze laptops kan je wel ff vooruit

ik ga is eff op die site ook rondneuzen, mooie reactie bedankt!:thumb:

jgroteb zei:
ik zoek een degelijke game laptop om de nieuwste spellen er goed op te kunnen spelen
nou weet ik niet waar ik moet zoeken, welke site/winkel

weten jullie wat?
ik zou er graag iig amd als processor in willen hebben
zeker 2 gig geheugen
een goede nvidea grafische kaart
prijs is niet echt belangrijk ik reken op iets tussen de 2500 en de 3000 euro

ik sta ook open voor complete systemen, alles is welkom want ik ben nog op zoek!:thumb: bedankt!
ni luistere nr die manne kzegget u den dell xps jom den dell xps en anders ne alienware aurora 7700m mah omda dell alienware eeft gekocht den xps toch ze :D en zeker als ge die uit amerika laat kome me ne nvidia 7800 gtx go echt mega!
wel geen amd processor mah de intel M maakt alles goe bij alienware heb je wle amd maar ide vreten stroom als jeop batterij gaat

Laatst bewerkt:
ahjah powerline.nl is voor noobs hebbe nogeeneens delll in hun assortiment de kakkers

nemesis zei:
ni luistere nr die manne kzegget u den dell xps jom den dell xps en anders ne alienware aurora 7700m mah omda dell alienware eeft gekocht den xps toch ze :D en zeker als ge die uit amerika laat kome me ne nvidia 7800 gtx go echt mega!
wel geen amd processor mah de intel M maakt alles goe bij alienware heb je wle amd maar ide vreten stroom als jeop batterij gaat
jij typt wel een heel duidelijk taaltje:confused:
snap maar de helft iets uit amerika halen met intel chip erin en 7800gtx?:eek:

nemesis zei:
ahjah powerline.nl is voor noobs hebbe nogeeneens delll in hun assortiment de kakkers

Dell heeft geen tussenleveranciers meer en als je weer post doe het dan in begrijpelijke taal. Wat je nu neerzet is verre van leesbaar

ok in verzorgde taal nu

Ik zou vor de dell XPS m170 kiezen ,het is en van de snelste gaming laptops van het moment volgens mij zelfs de snelste. Hij kost 2050 euro als je on-site garantie van 3 jaar naar 1 jaar terugzet.als prijs toch geen belang uitmaakt laat hem dan overkomen uit amerika wwant als je een m170 in belgie of nederland koopt is dat met een Nvidia 6800 ultra en in amerika is het een 7800gtx(weliswaar mobile version :D )
de intel M780 processor is bijzonder krachtig : ik heb eens op een site een VooDoo laptop gezien met een p4 3.4GHz processor en de gen2(voorloper van m170 waar ook een M processor insteekt)versloeg de VooDoo laptop met een doom3 benchmark met ZERO problems hier volgen de gemmidelde fps:
Dell XPS M170
87.5
Dell XPS Gen 2
64.3
Voodoo Envy m760
39
Toshiba Qosmio G25
27.2
System configurations:
Dell XPS Gen 2
Windows XP Professional; 2.13GHz Intel Pentium M 770; 1GB PC4200 DDR2 SDRAM 533MHz; Nvidia GeForce Go 6800 Go 256MB; Hitachi Travelstar 5K80 80GB 5,400rpm (SysMark 2004), Fujitsu MHT2080AT 80GB 4,200rpm (Doom 3)

Toshiba Qosmio G25
Windows XP Professional; 2GHz Intel Pentium M 760; 1GB PC 3200 DDR2 SDRAM 400MHz; Nvidia GeForce Go 6600 128MB; (2) Fujitsu MHT2060BH 5,400rpm

Voodoo Envy m760
Windows XP Professional; 3.4GHz Intel Pentium 4 560; 1GB PC4300 DDR2 SDRAM 533MHz; Nvidia GeForce 6800 Go 256MB; (2)Fujitsu MHT2080BH 80GB 5,400rpm

Dell XPS M170
Windows XP Media Center Edition; 2.26GHz Pentium M-780; 1GB PC 4200 DDR2 SDRAM 533MHz; Nvidia GeForce Go 7800 GTX 256MB; Fujitsu MHV2100AH 100GB 5,400rpm

je bedoelt denk ik de snelste XPS laptop van dit moment ;)

Als je eens goed naar de specs kijkt, zie je dat de XXODD die ik gepost heb een stuk krachtigere specs heeft dan die XPS... Daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wel een dualcore notebook, de krachtigste videokaart die er is voor laptops op dit moment, en je hebt een ruime hoeveelheid aan RAM.... Natuurlijk zijn sommige alienware pc's nog beter, maar die vreten inderdaad heel veel stroom.

Ikzelf heb deze XXODD ook. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, althans ik er niet veel spellen op speel, daar heb ik mijn normale PC voor. Maar FEAR en BF2 lopen zeer lekker op hoge instellingen. Ik kan 3 uur spelen voordat de Accu leeg is, wat voor mij zeer redelijk is...

grannymark zei:
je bedoelt denk ik de snelste XPS laptop van dit moment ;)

Als je eens goed naar de specs kijkt, zie je dat de XXODD die ik gepost heb een stuk krachtigere specs heeft dan die XPS... Daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan, maar dan heb je wel een dualcore notebook, de krachtigste videokaart die er is voor laptops op dit moment, en je hebt een ruime hoeveelheid aan RAM.... Natuurlijk zijn sommige alienware pc's nog beter, maar die vreten inderdaad heel veel stroom.

Ikzelf heb deze XXODD ook. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, althans ik er niet veel spellen op speel, daar heb ik mijn normale PC voor. Maar FEAR en BF2 lopen zeer lekker op hoge instellingen. Ik kan 3 uur spelen voordat de Accu leeg is, wat voor mij zeer redelijk is...
ja maar je mag niet naar de specss alleen kijken dell xps(dan bedoel ik de m170 uit amerika) is wel degelijk de snelste zelfs alienware delft het onderspit ik ken geen laptop die evengoede prestaties haalt op doom3 (als je alles op het hoogste zet ook de resolutie)de xps M170 haalt op een been de 80 fps! en die dual core processor in jou laptop haalt niet veel uit omdat 1)het is niet veel sneller dan een single core
2)bijna geen enkel game of toepassing maakt gebruik van deze technologie(oké oké photoshop cs buiten beschouwing gelaten)

ehm nog één ding alienware is duur en zeker niet de snelste dell heeft trouwens alienware opgekocht ;)

als ik mijn xps heb zal ik eens tegen jou een benchmark wedstrijdje doen :D ;)

nemesis,

heb jij toevallig ook wat links van leuke benchmarks en vergelijkingstests? Want ik neem aan dat jij je oordeel toch ergens op baseert..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan