Game Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Los-Cuentos

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Beste

Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen.
Dit voornamelijk voor zware grafische programma's en games.
Ik had eerst gedacht aan de Toshiba Qosmio X500 11U maar wil het hier nog eens vragen.

Min. 17"
8GB Ram
1.000GB HDD
i7 core processor
en qua videokaart, de beste

Alvast bedankt

Wordt een duur geintje.( Boven de 1000 euro minimaal) Wat is je budget?

Persoonlijk vind ik laptops niet om te gamen, voor de ultieme game ervaring ga ik liever voor een mooie desktop ( bespaard je ook wat in kosten en ik vind het gewoon 'lekkerder' gamen)
Maargoed, dat is mijn mening maar :thumb:

Ik zag laatst bij de makro een laptop:
I7
6 gb intern
en 1 tb hdd

maar ik ben vergeten wat het precies was en het blaadje is al weg:o
laptop was €1000 weet niet of het in of exclusief btw was

Zijn niet echt mooi vind ik, enkel die vanaf 2100€,

Maar als ik die met mijn specs configureer kom ik boven de €3000 uit, mijn maximum ligt aan 2100€

Mvg

Wat zonde daar had je een hééle goede desktop mee kunnen kopen hoor nouja je moet het zelf weten natuurlijk;)

Ik heb een mooie zelf gemaakt desktop staan die me meer dan €1500 heeft gekost, maa ik heb nu nog een laptop nodig voor als ik bvb mijn websites voorstel aan mensen dat ik niet mijn desktop moet meesleuren en daar aansluiten, ook als ik op reis ben een een game wil spelen zoals GTA IV of Modern Warfare 2 ;)

Zijn niet echt mooi vind ik, enkel die vanaf 2100€,

Maar als ik die met mijn specs configureer kom ik boven de €3000 uit, mijn maximum ligt aan 2100€

Mvg
Dát mag m.i. nimmer een rol spelen als er gesproken wordt over pure snelheid en tja, jij stelt eisen...............

Dát mag m.i. nimmer een rol spelen als er gesproken wordt over pure snelheid en tja, jij stelt eisen...............

Als ik €2000 uitgeef aan een laptop heb ik graag dat ik het een mooi toestel vind, ging het nu eens een toestel zijn van €600 ok, geen probleem

En voor de Alienware kom ik ook te duur uit.
wat vinden jullie eigenlijk van de Qosmio X500 11U?
die kan toch ook games aan zoals GTA IV en Modern Warfare 2?

Da's een kwestie van de gamespecificaties vergelijken met die van de laptop, even opzoeken in Google dus en je weet het.
Het feit dat je ook een 'mooie' laptop wilt hebben is begrijpelijk, maar de prestaties zouden naar mijn bescheiden mening veel zwaarder moeten wegen dan het uiterlijk, maar goed da's mijn mening.

Ik vermoed dat 'ie de Dell configurator heeft gebruikt (voor zover die bij de Alienware te gebruiken is) en dán kan de prijs al snel progressief oplopen.

Ik vermoed dat 'ie de Dell configurator heeft gebruikt (voor zover die bij de Alienware te gebruiken is) en dán kan de prijs al snel progressief oplopen.

Heb ik ook gedaan. Core i7 erin, grootste HDD, HD4870 GPU en keurig binnen budget

Ik heb ook even bij Dell geklikt, maar schiet wel door naar € 2400,--.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 15
Maar dan heb je ook gekozen voor 8Gb intern geheugen en 2x 640Gb HDD in Raid....

Niks mis mee natuurlijk, maar nodig???

Klopt, maar dat was dan ook wat TS vroeg (8 giga RAM).
De meerprijs voor die 2x 640 t.o.v. de 1 tera waarom TS vroeg bedraagt maar € 45,-- dus die zouden er idd. af kunnen, zodat TS 2x500 overhoudt, maar dan nog zit 'ie ruim boven de €2300,--.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan