Game-laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

samdeman

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hé allemaal,

Ik zoek een goede game laptop, met een beeldscherm dat niet te veel spiegeld, hoeft niet bijzonder goed te zijn maar ook niet irritant.
Verder moet hij kunnen multitasken (downloaden, winrar etc.) en hij moet grafisch gewoon goed zijn.
Mijn budget is ongeveer 1000 euro mag meer, maar 1300 is toch echt wel het max.
Hij moet min. een paar jaar mee, dus een gratis garantie die goed is is zeer welkom.
Alvast bedankt.

Sam

Aan welke games denk je dan?

Wil je die op hoge kwaliteit spelen?

Een laptop is namelijk niet geschikt voor games en de laptops die dat wel zijn, heb je niet voor jou max budget helaas. Je zal dus nog even wat meer info moeten geven over wat je verwacht voor wij een goed antwoord kunnen geven.

het hoeft niet super kwaliteit, gewoon goed en het moet wel met alle spellen kunnen, ik heb nu een e8400 + gts250 desktop, maar die trekt alles ook netjes, dus waarom zou een laptop dat niet kunnen?
ik zat te denken aan een ati 5750 kaart die trekt de meeste spellen wel goed naar mijn idee.
ik zie graag voorbeeldjes.

Sam

Je kan een laptop kwa prestaties niet vergelijken met een desktop. Een videokaart in een desktop en eenzelfde in een laptop zijn toch echt anders om even als voorbeeld te gebruiken.

Het is toch echt allemaal anders en de reguliere laptop is niet geschikt om mee te gamen.

Het kan, maar ik ga er van uit dat met het max bedrag toch een redelijke laptop beschikbaar is. Voor games die in de toekomst gaan uitkomen word het toch weer een probleem, omdat de eisen daarvan ook steeds hoger komen te liggen.

Je kan een laptop kwa prestaties niet vergelijken met een desktop. Een videokaart in een desktop en eenzelfde in een laptop zijn toch echt anders om even als voorbeeld te gebruiken.

Het is toch echt allemaal anders en de reguliere laptop is niet geschikt om mee te gamen.

Het kan, maar ik ga er van uit dat met het max bedrag toch een redelijke laptop beschikbaar is. Voor games die in de toekomst gaan uitkomen word het toch weer een probleem, omdat de eisen daarvan ook steeds hoger komen te liggen.

hij heeft wel gelijk HD5870 in een laptop
dat kan volgens mij wel wat minder ook voor future games

alien ware kun jij je eigen hardware specificaties in stellen het is wel duur maar dan heb je ook wat je wilt!

zoals de M15x die kun je dan met een HD5850 HD5730 of GTX240 of GTX260 aanpassen
je kunt van alles kiezen

maar daar voor betaal je dus wel meer

je zit met de standaard opties van alien ware met de M15x rond de 1.300 euro
je kunt ook een goed kopere versie nemen die is rond de 1000 euro

Laatst bewerkt:
Alien Ware is voornamelijk duur.

Er zijn betere laptops te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan