Game laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Berichten
1.258
ik zoek een laptop waar ik redelijk spelletjes op kan spelen, hoeft niet super maar wel redelijk.
het liefst 500 gb hd heeft.
ik vroeg me af wat het verschil is tussen i7 en i5 want soms zie ik i7 van 1.6 ghz en i5 van 2.4 ghz ik dacht altijd dat veel ghz altijd goed was maar aangezien er ook oude met 3.2 ghz klopt dit dus niet.
ik wil maximaal 1000 euro uitgeven, weet iemand opties?
 
Waarom een laptop? Een desktop kost goedkoper en je kan er meer voor krijgen.
 
omdat ik die overal mee kan noemen.
 
kijk, dat zijn echte game laptops, intel zit erin. maar dan geef je ook wel wat uit ^^
 
het moet wel minstens 15 inch zijn.
ik hoef niet een super grafische kaart, maar geen slechte snapte
 
zeker mooi dingetje! :thumb:

maar.. je hebt dan wel 17 inch. en je wilt hem overal mee naar toe nemen, kan je niet beter 15 aanschaffen? :confused:
 
je bent nog 1 ding vergeten.

klik even boven aan op het forum 'vraag is opgelost'! :thumb:


BEDANKT!
 
ik zoek een laptop waar ik redelijk spelletjes op kan spelen, hoeft niet super maar wel redelijk.
het liefst 500 gb hd heeft.
ik vroeg me af wat het verschil is tussen i7 en i5 want soms zie ik i7 van 1.6 ghz en i5 van 2.4 ghz ik dacht altijd dat veel ghz altijd goed was maar aangezien er ook oude met 3.2 ghz klopt dit dus niet.
ik wil maximaal 1000 euro uitgeven, weet iemand opties?

sommigen hebben turbo boost (dan clockt hij zichzelf terug of niet)
en als ik het goed heb is i7 quad core en i5 duo..

vandaar die verschillen..

ik heb zelf een probook 4720s leuk ding maar voor gamen denk ik minder geschikt..
als ik jou was zou ik hier eens in aanklikken wat je wil dan kom je al een heel eind denk ik...

http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
 
Je hebt waarschijnlijk al lang je laptop, maar ook een aanrader de Dell XPS serie:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan