Game leeftijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Ik ben trotse bezitter van een Xbox 360 en zag dus bij de Free Record Shop Red Dead Redemption staan. Lijkt me echt een hele toffe game, maar deze is dus 18+.
Gezien er geen FRS dicht bij mij in de buurt zit, ga ik daar heen op de scooter, maar mijn ouders willen nooit mee.
Deze game is 18+ en ik ben zelf sinds april 17.
Is het mogelijk deze game bij de FRS mee te krijgen, of?

Groetjes

Ik heb ze nog nooit zien controleren op leeftijd voor een game.
Je zult waarschijnlijk geen problemen krijgen.

Anders even bestellen online :)

Nee, daarom.
Ik dacht ook dat de FRS daar niet op controleert (tenzij er misschien een jongen van 11 zo'n game mee wilt nemen).
Maar ik ben zelf erg klein. 1.60 hooguit voor mijn 17 jaar. Dus ik weet niet of dat ook werkt. Vorige keer hebben ze me ook niet gecontroleerd op een 16+ game.

Met bestellen online komen er verzendkosten bij, en hij kost al 60 dus ik probeer het zo eerst dan. :p

Ik ga vanavond nog even proberen bij de FRS haha.

Ik ben zelf 12 jaar en ik heb hem gewoon meegekregen. Alleen wel bij Intertoys, ( die weten helemaal niks van games ). Het is trouwens een geweldige game, vooral de single player. Je krijgt hem wel mee, succes met spelen!! :d

Eh, over het algemeen is in ons dorp de Intertoys de strengste winkel voor games, maar afgelopen donderdag hebben ze mij bij zowel de Bart Smit (die de game overigens niet meer voor de Xbox 360 had) als de Intertoys verteld dat inmiddels games voor 18+ meegenomen mogen worden door minimaal 16+'ers. Bij de V&D kreeg ik hem niet mee, ook al geld de bovenstaande regel. :confused:

Dus Ruben, jij hebt gewoon geluk gehad denk ik. Waren je ouders er niet bij?

Anyway, heb hem dus meegekregen bij de Intertoys (de rest van de winkels was inmiddels al dicht). Toffe game, btw. Krijg weer helemaal het GTA gevoel terug, maar dan in western!
Met dank voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan