game maken met php

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een game zoals RuneScape probeert te maken moet je dat niet in PHP doen. Als je een spelletjes site wilt hebben, dan moet je het in HTML en PHP doen.

@rodojo: Met PHP alleen ga je sowieso niet veel bijzonders op een scherm krijgen...

Daarnaast zijn PHP-games niet voor de beginner en waarschijnlijk ook niet voor de gevorderde. Kijk dus even naar je eigen kwaliteiten en denk dan nog eens over je idee na.

@ all

@rodojo: Met PHP alleen ga je sowieso niet veel bijzonders op een scherm krijgen...

Daarnaast zijn PHP-games niet voor de beginner en waarschijnlijk ook niet voor de gevorderde. Kijk dus even naar je eigen kwaliteiten en denk dan nog eens over je idee na.

als het goed is moet het met php en html in combinatie gaan

aleen ik wil weten hoe ik dit voor elkaar krijg

want een vriend heeft dit ook zelf gedaan aleen die kan het niet uitleggen aan mij

www.ultimategang.nl is ook met php en html gemaakt

hoe kan ik zoeits maken ???

met vriendelijke groet

jordie scheepers

Zo'n text based game wordt idd gemaakt met html en php. Het makkelijkste om te beginnen lijkt mij om een script ergens te downloaden. (Zoek op: Criminals)

Je bedoeld Criminals Game zoals

http://crime-ware.nl/crime

Als je Beginner ben moet je dat niet doen, Binnen Non-Time Is je site Gehackt dan
Een Zelf ik na 3Jaar Php Evaring zie Soms nog probleemen in me eigen Scripts

Voor Crime game kan je beter naar Criminals Forum gaan

Http://criminalsfanaat.nl Hier heeft iedreen Een game en kan je er vragen over stellen..

Laatst bewerkt:
Ik had een game, die had ik helemaal omgebouwd naar een Gladiator game. Ik heb er wel veel van geleerd moet ik zeggen. Ik ben iets meer dan 1 jaar bezig met PHP, en het is me eigenlijk wel gelukt... Opzich kan het wel als beginner, althans, als je al een beetje van PHP afweet.

verder bouwen op andere games doe ik niet zo graag
je kan er natuurlijk wel elementen van gebruiken
als je er echt mee wil beginnen raad ik je aan om mysql in combinatie met php zeer goed te bekijken dan kom je er wel na enig puzzelwerk heb ik ook een gelijkaardig spel gemaakt als criminals etc.

yo mail me maar als je er meer over wilt weten...

ik weet er wel "iets over"

maar volgensmij is neit alles legaal(ik weet neit wat niet en wat wel dus ik post het heir niet)

gr tiener

Wat weet je er over? En wat moet volgens jou illegaal zijn?

Het is niet echt netjes als je een site namaakt, of een uitgelekt script gebruikt (bv. warzone, die zijn er niet bepaald blij mee dat hun script overal ineens stond)

Ik ben momenteel m'n eigen game aan het maken.

Dit is echt niet simpel, toch niet als je een deftige game wilt maken, want er zijn er tegenwoordig zo veel, dat je echt iets unieks nodig hebt om nog mee te kunnen.

Ik gebruik behoorlijk veel javascript, veel PHP en mysql, en natuurlijk HTML en CSS.

Ik heb al meerdere keren zo'n game proberen te maken, maar na een paar maanden gaf ik het telkens op, omdat ik het elke keer opnieuw onderschat heb. Je moet eerst proberen simpele dingetjes te doen zoals een mini-forum, nieuws-systeem, dynamische website, ... voor je gaat proberen om een groot project als een game te maken.

Mikals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan