Game Monitor upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey1123

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2011
Berichten
37
Hallo,

Ik vroeg me af welke monitor mij wordt aangeraden. Heb momenteel al een behoorlijke tijd een HP x2301 vandaar wil ik graag een betere kopen.
Ik zocht eigenlijk één specifiek voor het gamen, budget is zo rond de 3/4 honderd Euro en wil graag minimaal 21inch.

Zelf weet ik niet waar ik precies op moet letten voor de aanschaf van een monitor.. :confused:

Heb als videokaart een Geforce GTX 760 btw
 
Laatst bewerkt:
Wat vind je belangrijk? kwaliteit van de kleuren? resolutie?

PErsoonlijk houd ik erg van AH-IPS schermen
 
Dat het gewoon erg vloeiend loopt eigenlijk dus ik denk de resolutie dan?
 
Ik heb zelf de Lg 24ea53 waarover ik zeer tevreden ben. Is een 24" monitor die je in gaming modus kunt zetten. Ze zeggen dat de reactie snelheid va deze monitor niet heel hoog is maar merk daar niks van.
Heb alleen geen idee of je nog ergens aan dat scherm kan komen want ik kan de 22 inch versie nergens kopen. zelfs niet op e-bay. Weet niet hoe dat zit met de 24"versie..
Heb toen de 24" monitor gekocht op marktplaats voor €100
Groetjes
 
Over het algemeen zijn de Dell AH-IPS schermen erg goed geprijsd. AH-IPS geeft heel mooie kleuren, en redelijke gaming refresh. De bovengenoemde lg is ook een AH-IPS.

Resolutie loopt van Full HD (1980x1080) naar WUXGA (1980x1200) naar 2K en zelfs 4k (hoewel deze niet echt in het budget passen). Hoe hoger de resolutie, hoe mooier, maar ook zwaarder voor de videokaart. De standaard is eigenlijk full-hd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan