Game,Monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan je helpen kwa gamen ben ik de beste

maar moet het een klein of groot scherm zijn?
En welk merk is je voorkeur?

mooi schermpje weet niet welke games je wilt gaan spelen
ben zelf meer van de hogere resoluties is toch net even wat meer detail in games
klikerdeklik

Kwa grootte zit ik te twijfelen tussen 24 en 27 inch.
Het enige probleem is dat ik met 27 inch maximaal 1920 x 1080 als resolutie kan hebben, omdat het anders veel te duur wordt.
24 inch daarentegen kan ik wel een hogere resolutie.
Merk maakt me eigenlijk niks uit.

Games die ik iig ga spelen zijn:
BF3
The witcher 2
Dirt 3
Crysis 2
Far cry 3

Ik had trouwens ook gelezen dat de Dell ultrasharp 24" een goed scherm moet zijn.

Nu ik er over nadenk lijkt een 3D monitor me ook wel wat.
Welke 3D monitoren ondersteunen mijn gpu?

Ik lees net dat het een heel gedoe is met amd hd3d.
Ik kan ook nergens vinden of mijn GPU dit wel ondersteund.
Ook moet ik 3rd party drivers kopen?

Ik ben wel bereid om dit allemaal te doen, alleen ik zou graag wat meer informatie hierover willen

Ik wou eigenlijk de Samsung s23a750d halen, alleen het lijkt alsof deze nergens in nederland te verkrijgen is.

Laatst bewerkt:
lijkt erop dat je idd 3rd party software moet gebruiken wil je 3d gebruiken ik heb zelf geen 3d scherm dus kan je niet vertellen hoe je dit moet installeren
maar de HD7950 zou wel 3DHD moeten ondersteunen verder zul je ook een Bril moeten aanschaffen om 3d te kunnen zien

persoonlijk ben ik niet van 3D het kijkt erg moeilijk geeft hoofdpijn en is vermoeiend voor de ogen na een uur

Na nog wat research te hebben gedaan ben ik achter het volgende gekomen:

De 3rd party software is makkelijk te verkrijgen.
De HD7950 ondersteund HD3D
De meeste schermen zit een bril bij.

Het enige waar ik nu tegen aanloop is dat het scherm een displayport aansluiting moet hebben om het beste uit de 3D functie te halen.
Het probleem is dat er amper 3D schermen met displayport te verkrijgen zijn in nederland, laat staan voor een degelijke prijs ( denk aan ~300 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan