game muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjllo

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Ik ben de laatste tijd steeds fanatieker bezig met gamen,ik ben helemaal in to MOHAA,en ik heb nu Call of duty liggen.

Ik nu een logitech mouseman optical,maar deze vreet baterijen en de nauwkeurigheid wordt steeds minder.

Ik zoek dus een waardige opvolger.Mijn hart ligt vooral bij logitech(ze maken erg fijne producten)

Ik zat zelf te denken aan de MX1000,is dit een geschikte game muis????????????????

Neej, niet doen! Draadloos is vertraging!

De beste muis op dit moment voor gamen is de mx510!

Ik las net idd. dat veel gamers muizen met draad gebruiken.

Is de lengte van het snoer toevallig ook bekent?

Ik denk een metertje of twee (kan iets minder zijn);)

Mijn dank is groot Tarabas:thumb:

Ik ga hem meteen bestellen(ik doet er ook maar meteen een nieuw toetsenbord bij)

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties;) :thumb:

Geplaatst door Tarabass
Neej, niet doen! Draadloos is vertraging!

De beste muis op dit moment voor gamen is de mx510!

Of de Razer. Die heeft een theoretische reactietijd van 1 ms tegenover 15 ms van de MX510. Dit dan alleen in de optimale omstandigheden. Je ps/2 port loopt volgens mij standaart op 200 hz, maar die is te tweaken naar 1000 hz (voor de Razer.)

//edit: Ik zou persoonlijk ook voor de MX510 gaan. Dit aangezien die veel beter leverbaar is en ook nog veel goedkoper. Alleen jammer dat de drivers van de MX510 (waarschijnlijk) niet deugen. (veel reacties van gelezen op tweakers.net)

Heeft iemand misschien een alternatieve driver voor de Logitech mx510? Zou mooi zijn! :)

Veel plezier met je nieuwe muis. (//edit2: Hahaha toevallig, precies dezelfde zin als terabass. :D )

Laatst bewerkt:
Geen dank;) ! Veel plezier met je nieuwe muis....:thumb:

@ de vries: lol

Laatst bewerkt:
Geplaatst door T._de_vries

Of de Razer. Die heeft een theoretische reactietijd van 1 ms tegenover 15 ms van de MX510. Dit dan alleen in de optimale omstandigheden. Je ps/2 port loopt volgens mij standaart op 200 hz, maar die is te tweaken naar 1000 hz (voor de Razer.)

Heb een razor gehad, want dat was toch ook zo fantastisch! Nou niet dus.. Bij de meeste spellen is op de laagste snelheid nog niet normaal te aimen, hij blijft veelste snel!

Ps:het is je usb-poort die te tweaken valt, heb mijn 510 op 500mhz lopen, erg fijn moet ik je zeggen!

usb-patcher

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij heeft ook zo'n razer muis gekocht en schiet sindsdien nix meer raak, hij is er dus ook niet zo tevreden over:cool: .

Zelf heb ik ook de 510 en voor mijn linkerhand heb ik de nostromo speedpad n52 en die combinatie is dodelijk:D

Kijk hier ook even dan en download onderaan de software waarmee je de mouserate kan testen...:thumb: :cool:

Ik heb hem vandaag opgehaald:cool:

Het is een erg fijn apperaat,lekker ligt en voelt goed in de hand.Ik zal hem nu eens testen met games:thumb:

Nu heb ik eigenlijk een vraagje.

Ik heb een hele vage duim :o (beetje dikke duim), maar er zit zon gleuf in de muis waar je je duim in legt, maar is die lekker groot? Of zal ik klem gaan zitten met mijn vage duim? :p :)

Bedankt!

Klem zitten gaat niet lukken,maar je zou wel eens per ongeluk tegen de kleine "volgende en vorige" knopjes kunnen komen(deze zitten toch wel wat lastig)

Ok, zijn die kleine knopjes ook op de een of andere manier uit te schakelen?

de MX1000 is veel beter en ook nog eens draadloos.
Enige nadeel is zijn gewicht (maar ik vind persoonlijk zwaardere muizen niet onprettig)

Maar goed je huidige keuze is zeker ook niet slecht.

Geplaatst door marsmannetje
de MX1000 is veel beter en ook nog eens draadloos.
Enige nadeel is zijn gewicht (maar ik vind persoonlijk zwaardere muizen niet onprettig)

Maar goed je huidige keuze is zeker ook niet slecht.

We hebben het hier over een game muis hè! Daarvoor heb je een snelle muis nodig en iets wat draadloos is zorgt nog altijd voor een mieren**kerig beetje vertraging. Ook bij de MX1000. Een echte gamer gaat daarom voor een MX510. Draadje hebben de meeste geen last van.

Mocht er nog eens een lazer-muis komen met draad, heb je grote kans dat dat de nieuwe gamersmuis gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan