game muis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, t de vries.
De lasermuis is juist een stuk sneller qua reageren.
Het is namelijk een lasermuis en geen optische muis.

De enige reden dat veel gamers deze niet willen en wel die 510 is het gewicht.
Veel gamers willen een lichte muis. Dat is de 1000 zekers niet. (door de batterij/accu die erin zit)

Tests bewijzen dat t een erg goede gamemuis is.

hier dus.

Lees vooral de discussie ook. Dan zie je dat het gewicht het probleem is en niet de snelheid van de muis zelf.
Voor mensen die liever met een iets degelijkere muis werken, is de mx1000 ideaal.

Heb je liever een lichte muis, neem dan de 510.

En dan heb je nog de prijs...

Het is geen slechte game-muis. Maar met een draadje is gewoon beter voor games. Er zit echt een verschil tussen draadloos en niet-draadloos. Voor gamers is dit verschil wel te merken.

Door de lucht kan je gewoon niet zo snel signalen pompen (draadloos) als door een snoertje.

Als die lazermuis er was met snoer, zou het volgens mij wel de beste gamersmuis zijn...

En daar komt ook nog bij dat gamen met een zware muis veel mensen niet handig vinden en dat de lazermuis een stuk duurder is (niet dat dat zo heel belangrijk is...)

met draad zou deze muis nog veel beter zijn, maar hij is nu dus al minimaal net zo goed, of zelfs beter.

laser is 20x zo snel als optisch.
Das veel hoor.
een behoorlijk deel van die snelheidswinst verlies je wel weer door het draadloos, maar hij blijft dus wel sneller.
En draadloos wat ik persoonlijk heel prettig vind. (ik ben iemand die altijd ruzie had met t muisdraadje en ik weet dat ik niet de enige ben)

maaruh ik heb nu nog een trage draadloze microsoft-muis... maar om nu elk jaar 80 euro voor een muis uit te geven vind ik ook zonde...

Ik heb nu een aantal dagen kunnen spelen met de 510,maar wat valt dat ding me tegen.

Het lijkt vrij soepel te lopen allemaal,maar in MOHAA(mp) ben ik altijd net iets te laat,wanneer ik 1 schot los heeft mijn tegenstander er 10 gedaan.
Ook het draaien en richten gaat veel langzamer en minder nauwkeurig.Ik mag tegenwoordig blij zijn dat ik met een positieve score eindig terwijl ik met de draadloze optical mouseman regelmatig gewoon ver boven aan stond.:confused: Ik heb de usb rate ook al aangepast naar 450MHz,ook heb ik al verschillende muisinstellingen geprobeerd,maar deze geven niet het gewenste resultaat.

Ook vreemd is dat de muis in de standaard muis/toetsenbord poort helemaal niet vooruit te branden is(hij moet beslist in USB)Terwijl mijn vorige muis wel in de standaard poort zat.

Ik verlang dus erg terug naar mijn goede oude draadloze muis,maar deze is voor garantie opgestuurd:(

Tja het is natuurlijk ook een kwestie van wennen. Laatst bij een oompje deze muis in mijn handen gehad en ik wilde hem eigenlijk niet meer loslaten. :D In MOHAA ging het ook lekker hoor (de eerste 5 min. wel wennen maarja)

Nou dat wennen is na 2weken spelen wel voorbij.Ik kom gewoon geen steek verder met die muis.

Tja, als je er dan nog niet aan kan wennen zou ik hem maar omruilen... Ik was op slag verliefd. ;)

Ik wacht nog even op mijn oude sdraadloze muis en dan gaat de mx510 aan de laptop.

toch vind ik t raar dat die muis zo traag is bij jou.

Hij moet gewoon sneller zijn dan een draadloze optische muis. En minimaal even snel.

ik weet niet of hij ook werkelijk trager is,zo voelt hij gewoon aan.Maar tegelijkertijd is ie erg jumpie en licht(klinkt tegentrijdig)Maar dat maakt het voor mij erg onnauwkeurig.

Het voelt gewoon niet lekker

ik hou ook niet van te lichte muizen. Sommige mensen zweren er bij, andere niet.

Ik vind zo'n draadje eraan weer zo ontzettend irritant.

Nog even een aanvulling:

Ik heb gemerkt dat er bepaalde servers zijn die wel erg lekker,snel en soepel lopen.
Deze zijn echter alleen te vinden in de MP van spearhead(in allied assault en breakthrough loopt het weer niet goed)

Nu weet ik niet in hoeverre de servers gemeenschappelijk zijn in de verschillende spellen,of dat het aan de opbouw van het spel(versie) zelf ligt.

Call of duty laat ik voorlopig even liggen,ik wordt daar gewoon misselijk en beroerd van als ik het te lang speel:eek: (dit heb ooit ook eens gehad met amsterdoom);)

Hebben we het hier nou over een muis of over een spel?

Probeer anders gewoon een paar spellen SP te spelen. Dan weet je zeker dat het in ieder geval niet aan iets anders ligt.

Geplaatst door hjllo
Nog even een aanvulling:

Ik heb gemerkt dat er bepaalde servers zijn die wel erg lekker,snel en soepel lopen.
Deze zijn echter alleen te vinden in de MP van spearhead(in allied assault en breakthrough loopt het weer niet goed)

Nu weet ik niet in hoeverre de servers gemeenschappelijk zijn in de verschillende spellen,of dat het aan de opbouw van het spel(versie) zelf ligt.

Call of duty laat ik voorlopig even liggen,ik wordt daar gewoon misselijk en beroerd van als ik het te lang speel:eek: (dit heb ooit ook eens gehad met amsterdoom);)

Nu begin je er ineens over dat het spel goed/niet goed draait. Wat heeft dat nou met de muis te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan