game na minimaliseren niet meer terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kpotmake

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2009
Hallo, ik heb een een spel geïnstalleerd (pirates of the carribean), best een leuk spel, maar ik kan het wel minimaliseren, maar niet meer terug maximaliseren, als ik het dus geminimaliseerd heb, dan gaat hij gewoon weg en kom ik op bureaublad en komt het spel onderin de taakbalk te staan, en als ik dan op het spel onderin de taakbalk klik, dan opent hij wel, en hoor ik geluid van het spel, maar zie ik alleen een zwart scherm :shocked:

weet iemand waar dit aan kan liggen?

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb een een spel geïnstalleerd (pirates of the carribean), best een leuk spel, maar ik kan het wel minimaliseren, maar niet meer terug maximaliseren, als ik het dus geminimaliseerd heb, dan gaat hij gewoon weg en kom ik op bureaublad en komt het spel onderin de taakbalk te staan, en als ik dan op het spel onderin de taakbalk klik, dan opent hij wel, en hoor ik geluid van het spel, maar zie ik alleen een zwart scherm :shocked:

weet iemand waar dit aan kan liggen?

Probeer eens naar het spel te gaan via alt+tab.
Wel even een tijdje wachten, kan namelijk ook dat je pc het spel gewoon niet zo snel kan laden.

We horen nog van je:thumb:

Probeer eens naar het spel te gaan via alt+tab.
Wel even een tijdje wachten, kan namelijk ook dat je pc het spel gewoon niet zo snel kan laden.

We horen nog van je:thumb:

heb ik al geprobeerd, en ook al via taakbeheer en daarna op activeren klikken :(

heeft er niemand een idee wat het kan zijn? en belangrijker hoe ik het kan oplossen?

Hm, speel je online? Want dan zou het nog kunnen dat je gedisconnect wordt bij minimaliseren.

Daarnaast zijn niet alle games ervoor gemaakt; het zou best kunnen dat je pc het gewoon niet aankan om de hele game te minimaliseren en terug te halen; ik merk het bij mijn machine ook wel eens als ik echt zware games draai.

Kwa oplossing; als het spel het zou moeten kunnen; meer RAM in je machine stoppen misschien? (Geen garanties)

gewoon de game niet minimaliseren.
ik heb het spel ook. Het start binnen 5 sec op en saven duurt ook 2 sec, dus als je iets anders wilt doen sluit je hem toch gewoon effe af of als je weg moet zet je hem gewoon op pauze, maar idd wel ***** dat ie dan weggaat.

gewoon de game niet minimaliseren.
ik heb het spel ook. Het start binnen 5 sec op en saven duurt ook 2 sec, dus als je iets anders wilt doen sluit je hem toch gewoon effe af of als je weg moet zet je hem gewoon op pauze, maar idd wel ***** dat ie dan weggaat.

bedankt voor alle reacties, probleem opgelost, het probleem is nou geen probleem meer, ik kan het nog steeds niet minimaliseren maar dat maakt niet uit, want de reden dat ik dat wou was vanwege t-search, zodat ik dan heel veel geld kon krijgen. Maar ik heb nou een andere manier uitgevonden die veel beter werkt en nou heb ik ongeveer alles zo goed als het maar kan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan