Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is voor fifaDat hangt een beetje van het spel af, maar in het algemeen: nee. Er zal naast de folder op de harddisk ook informatie in \windows\system32 en in het register worden geschreven, die je dan op de andere PC niet hebt. Uiteraard zullen er wel (voornamelijk simpele) spellen zijn die wel werken.
fifa kan ik heb bijna al mijn spellen op mijn externe had en kan bijna op iedere pc spelen:thumb:
ja maar het staat reeds op m'n C: geinstalleerd en als ik dvd opstart, kan ik enkel op play drukken , of uninstall; geen install te bespeurenbij de installatie krijg je de kans om de locatie te selecteren waar hij heen moet die kans moet je grijpen en de locatie van je externe hd opgeven zodat hij daar kan insstallern
dan heb 'k em niet meer op m'n C:Dan uninstalleer je hem en installeer je hem daarna
op je externe harde schijf![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.