Game op exteren hd installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

windels

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Is het mogelijk een game op een externe harde schijf te installeren om zo op een andere pc zonder die game te spelen?

Dat hangt een beetje van het spel af, maar in het algemeen: nee. Er zal naast de folder op de harddisk ook informatie in \windows\system32 en in het register worden geschreven, die je dan op de andere PC niet hebt. Uiteraard zullen er wel (voornamelijk simpele) spellen zijn die wel werken.

Dat hangt een beetje van het spel af, maar in het algemeen: nee. Er zal naast de folder op de harddisk ook informatie in \windows\system32 en in het register worden geschreven, die je dan op de andere PC niet hebt. Uiteraard zullen er wel (voornamelijk simpele) spellen zijn die wel werken.
het is voor fifa
is er geen alternatief m.b.t. die registers

Het valt te proberen ;)

Ik heb op school welleens met wat mensen Vice City
van de usb stick gekopieërd zonder problemen ;).
(Terwijl wij dus geen rechten hadden).

Ik had ooit welleens een vraag of er een Virtual register bestaat
alleen heb ik deze nooit gesteld..

fifa kan ik heb bijna al mijn spellen op mijn externe had en kan bijna op iedere pc spelen:thumb:

bij de installatie krijg je de kans om de locatie te selecteren waar hij heen moet die kans moet je grijpen en de locatie van je externe hd opgeven zodat hij daar kan insstallern

bij de installatie krijg je de kans om de locatie te selecteren waar hij heen moet die kans moet je grijpen en de locatie van je externe hd opgeven zodat hij daar kan insstallern
ja maar het staat reeds op m'n C: geinstalleerd en als ik dvd opstart, kan ik enkel op play drukken , of uninstall; geen install te bespeuren

moet je in de cd gaan zoeken naar een setup.exe

wat ook gewoon kan is de fifa in c kopieren naar een map in je externe hd:thumb: lekker makkelijk:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan