Game opslaan + flash invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh94

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Hallo visual basic programmeurs,

Ik ben bezig met het maken van een Basketball Manager Game..... Hier heb ik twee vraagjes over. Als ik met de game ben begonnen (als tie af is) hoe moet ik dan al mn bestanden opslaan (als bijvoorbeeld een .sav bestand, dat zie ik altijd bij spelletje van ea games enzo.) ik werk met visual basic 2008.

Nu had ik nog een vraagje. kun je in een form een flash filmpje zetten????????

Bij voorbaat dank,

:cool:Bart Hoogmoed:cool:

je kan je saves bewaren als textbestand (of een random-naam-bestand) waarin je coordinaten, stats, weetikveelwat allemaal opslaat.

Flash filmpje in een form moet je de Flash plugin ocx (geloof ik) toevoegen - weet niet hoe het zit in 2005/8

je kan je saves bewaren als textbestand (of een random-naam-bestand) waarin je coordinaten, stats, weetikveelwat allemaal opslaat.

Flash filmpje in een form moet je de Flash plugin ocx (geloof ik) toevoegen - weet niet hoe het zit in 2005/8

allereerst bedankt voor uw/je reactie. Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest, maar ik bedoelde dat je het save je daar weer kon laden en verder kon spelen. en weet jij/u hier ook de code van.

met flash... hoe voeg je deze plugin dan in je form?

Bij voorbaat dank,

Bart Hoogmoed

weet iemand hoe ik een game kan opslaan en later weer kan laden waar ik gebleven was in de game?:confused:

het heeft saven met de flash file te maken, en dat kan je niet in VB regelen.

hoe save ik dan zonder dat ik flash gebruik??????
en hoe stel ik een childforum in op een normaal windowsform?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan