Game opstart - Windows Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanfransen

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hey,

Ik heb sinds een week last van een error
elke keer alsk bij cod4, wow of een ander groot spelletje in de game wil
krijgk een windows error (blauwe achtergrond enz)
zo iets als dit (http://blog.support.com/photos/sample/images/7/425x319.aspx)

ik heb zo error nog nooit eerder gehad
en spellen zoals css en gmod kan ik wel gwn spelen zonder errors.

iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

alvast bedankt.

later, Daan

Heb je altijd al problemen gehad met wow, etc?

Als je nog nooit problemen hiermee hebt gehad en opeens het probleem kreeg, betekent dit kapotte hardware of er is een instelling gewijzig ( Best onlogisch )

Als je alleen maar problemen hebt gehad zou ik je aanraden wat tests op te computer te doen om te kijken of de videokaart wel goed werkt voor deze games en ook even nakijken of er niks anders beschadigd is. Dit is op zich wel raar, aangezien je andere spellen wel kan spelen.

Heb je altijd al problemen gehad met wow, etc?

Als je nog nooit problemen hiermee hebt gehad en opeens het probleem kreeg, betekent dit kapotte hardware of er is een instelling gewijzig ( Best onlogisch )

Als je alleen maar problemen hebt gehad zou ik je aanraden wat tests op te computer te doen om te kijken of de videokaart wel goed werkt voor deze games en ook even nakijken of er niks anders beschadigd is. Dit is op zich wel raar, aangezien je andere spellen wel kan spelen.

Nee, ik heb nooit problemen gehad met wow of andere spellen. ze deden het altijd goed met deze pc. alleen sinds een week doet hij heel raar.
en hoe kan ik et dan na kijken :p
(bij de error staat ook dat alsk em meerdere keren krijg datk miss bios ofsow moet updaten)

Programmaatje downloaden ; Everest Home Edition. Die geeft aan of alles nog wel werkt etc.

Je kan volgens mij ook op een of andere chkdsk /r proberen maar dat gaat volgens mij via de windows CD.

Programmaatje downloaden ; Everest Home Edition. Die geeft aan of alles nog wel werkt etc.

Je kan volgens mij ook op een of andere chkdsk /r proberen maar dat gaat volgens mij via de windows CD.

kep everest op mijn pc maar waar staat precies of alles nog werkt

kep everest op mijn pc maar waar staat precies of alles nog werkt

Je kan linksbovenin het icoontje even aanklikken, alles even kopieren(ctrl-c) en hier neerplakken (ctrl-v) ( Computergegevens )

Ik kan ook wel even controleren of alles nog goed werkt, qua everest.

Het had ook gewoon op deze site ineens gemogen, maar dit is ook goed.

Zoals je zelf ook kan zien, geeft hij een foutmelding aan dat de C:/ schijf 92% vol zit.
Waarschijnlijk is er teveel opgezet, zodat misschien de spellen niet gedraaid kunnen worden. Klinkt vreemd, maar spellen hebben nu eenmaal geheugen nodig.

Ik weet niet of het echt 100% kan kloppen, maar wat je kan doen is wat overbodige spullen te verwijderen, laat voor de zekerheid Everest wel even staan. Ga geen spellen verwijderen die lang moeten installeren want daar schiet je niks mee op. Succes!

Het had ook gewoon op deze site ineens gemogen, maar dit is ook goed.

Zoals je zelf ook kan zien, geeft hij een foutmelding aan dat de C:/ schijf 92% vol zit.
Waarschijnlijk is er teveel opgezet, zodat misschien de spellen niet gedraaid kunnen worden. Klinkt vreemd, maar spellen hebben nu eenmaal geheugen nodig.

Ik weet niet of het echt 100% kan kloppen, maar wat je kan doen is wat overbodige spullen te verwijderen, laat voor de zekerheid Everest wel even staan. Ga geen spellen verwijderen die lang moeten installeren want daar schiet je niks mee op. Succes!

bedankt!!! het werkt :p ik heb me 192 gb aan nutteloos game video materiaal verwijderd xD en ik kon weer wow doen

Geweldig!! Vergeet niet onderaan even op vraag is opgelost te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan