game Overlord probleem red Dominions;

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik ben begonnen met de game Overlord, en ben nog steeds vrijwel in het begin, heb net die hele dikke kok vermoord, (als je de game kent weet je wat ik bedoel, vergeet je niet snel weer dit figuur, lol), en ben weer naar buiten gegaan. punt is, nu kan ik enkel verder als ik door het vuur heen kan wat de weg verspert, of wanneer ik het kan blussen.
er wordt uitleg gegeven in dit stuk van de game, dat ik de rode Dominions (die kleine wezentjes) nodig heb om het vuur te doven, of zodat ze iets kunnen doen achter het vuur wat het vuur dooft. punt is, alleen die rooie kunnen me hiermee helpen, maar, ik krijd die rooie figuurtjes met geen mogelijkheid bij dat vuur daarbuiten.
ik heb ze binnen nog wel, maar wanneer ik naar buiten ga, (nieuw level) dan spawn ik alleen, en die 15 red dominions zijn weg. heb t tig keer geprobeert en ze komen gewoon niet mee naar buiten, wel de normale dominions maar niet de rooie.
en buiten is alleen voor de normal een spawn 'vijver', en niet voor de rooie.
loop dus al 2 dagen steeds dit level te spelen tot ik aan t vuur kom, wordt er een beetje doodziek van eerlijk gezegt.

wie weet hoe en of waar ik die ROOIE dominions vandaan moet halen om dat vuur te doven???

leon

heel erg bedankt voor je antwoord, en ik begrijp dus dat ik niet alles gedaan heb en daarom niet mn roode Dominions mee kan nemen naar dat nieuwe level. want, ik heb die rode dus al wel gevonden en gebruikt in het vorige level.
had zelf al gezocht voor een xp walkthrough en kon die niet vinden, en dit is een xbox360 walkthrough. neem aan dat deze (bijna) het zelfde is als de xp versie. (een xp en console versie verschillen nml soms, ). kan me haast niet voorstellen dat ik iets vergeten ben in dat level ervoor, want ik heb m 3 keer gespeeld en alles gedaan/gesloopt wat er maar te doen was. en ook deze walkthrough geeft niet echt uitsluitsel, enkel dat ik die rode het vur moet laten doven, niet hoe ik ze daar krijg .
maar toch, heel erg bedankt, zal de level gewoon voor een 4de keer moeten spelen vrees ik, lol

leon

Je zal inderdaad de rode door het vuur moeten sturen, daarachter zit waarschijnlijk een draaiwiel of iets dergelijks. Soms kan je moeilijk zien waar ze langs moeten, maar het is dan gewoon een kwestie van proberen. Nieuwe minions kan je oproepen door naar zo'n peol te gaan (weet zo even niet precies meer hoe dat heet) en daar kan je ze voor punten oproepen.

De walkthrough is hetzelfde voor Xbox en PC versie.

bedankt, maar heb gelukkig eindelijk het probleem kunnen oplossen.
heel vreemd, wat ik had dat level al 3 keer gespeeld, maar nu bij de 4de keer zag ik pas eergens goed verscholen (!!) tussen allemaal bomen nog een grote pot staan, die ik door 10 Dominions naar de castle terug moest laten brengen. van af dat punt kon ik opeens overal rode dominions vandaan halen.
ben nu alweer een stuk verder, ben nu bezig in dat donkere bos, met die 2 of 3 man elf figuren, waar je voor het eerst de groene dominions moet gebruiken om die giftige 'struiken" te doven of doden. probeer nu dat op te lossen.

weten je trouwens dat dit een NEDERLANDSE game is??
hij is gemaakt door een game studio die in Leidschendam zit!!
echt waar!!

spelen we eindelijk eens mee in de game wereld!!
Vivendi doet ook wel aardige dingen, maar dat zijn gewoon niet mijn games zeg maar!

leon

inderdaad, dat stukje met die pot (hyve) stond beschreven in de walkthrough die ik je gaf.

Er zijn wel meer nederlandse bedrijfen actief in de gameindustrie, neem het spel Killzone bijvoorbeeld, is geheel van nederlandse bodem totdat het bedrijf werd opgekocht door Sony als ik mij niet vergis.

wauw, je hebt helemaal gelijk!!!

heb even gegoogeld naar Killzone, en moet je met schaamrood op de kaken bekennen dat ik die hele game niet kende, en de developer ook niet.
maar ja, game enkel pc, en dit is console, vandaar dat ik het niet kende.
maar, doe t me goed te zien dat dit van NL bodum komt!!

leon

hierbij sluit ik deze vraag af, hij is min of meer wel beantwoord.

daarbij moet ik bekennen dat ik gestopt ben met het spelen van overlord, heb m gedeleat na ongeveer 20% te hebben gespeeld van de game.
de game is wel ok, maar hou meer van fps en race games.
daarbij komt dat ik de game teveel van t zelfde vind, meestal moet je de zelfde levels in en uit blijven lopen/spelen om je eind doel te halen. beetje simpel om elk level minstens 3 a 4 keer door de speler te laten spelen, de lol gaat er dan snel af, zelfde met hoe je aanvalt, die Dominions dus. dus, close deze vraag maar!!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan