'''Game pc (€1000)''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamepcs

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2010
Beste forumleden van helpmij.nl,

Ik ben opzoek naar een pc waar ik voornamelijk games op wil gaan doen.
af en toe muziek op wil kunnen luisteren en films kijken verder de gebruikelijke zaken zoals internetten en office.

Verder heb ik geen software en een besturingssysteem nodig want ik heb hier Windows 7 professional nog liggen.

Ook heb ik geen verdere hardware nodig.

Ik ben van plan de assemblage zelf uit te voeren is dit moeilijk?
zouden jullie me hier wat meer informatie over willen geven?

Mijn budget is Rond de 1000 euro.

Mvg Gamepcs,

Ja ik heb even gekeken maar ik wordt er niet echt wijzer van.
Ik heb geen idee welke processor ik moet nemen je hebt processors van allerlei merken en verschillende soorten.

Mvg gamepcs,

Ga eens opzoek naar alienware dat zijn echte game pc's
Maar je moet er wel wat geld voor over hebben natuurlijk

Laatst bewerkt:
Wat dacht je hiervan? Het kost wel wat meer als je hem thuis wil laten bezorgen.:thumb:
Wel ff inzoomen;)
Gemaakt bij alternate.nl

Bijlagen

• sistema.jpg
    sistema.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Nou had in gedachten 1 brander en `1 speler maar ik heb niet helemaal goed gekeken:p

En ook even mijn inbreng:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...260613]=1&product[230038]=1&product[226358]=1

Intel i7-680 op S1156, Asus P7P55D mobo
4 GB Kingston geheugen
2 x 1 TB Samsung Spinpoint F3
Sapphire ATI Radeon HD 5770 OC Vapor X (overgeklokte HD5770 met erg stille koeler)
Simpele kast van Coolermaster, kun je als je wilt nog een leukere van maken, je hebt nog geld over.

Ziet er wel goed uit alleen is die videokaart wel goed genoeg?
En wat is overklokken precies?

Overclocken is dat je de instellingen van de huidige hardeware omhoog gaat zetten. Dus bijv. je proccesor overklokken dan kan hij vaak een snellere prestatie halen. LET OP: Hierbij vervalt wel je garantie op het produkt en moet je er verstand van hebben en een goede koeler hebben

Ja ik heb er geen verstand van dus ik zal er ook maar niet aan beginnen.
Het lijkt me ook niet goed dat overklokken anders zouden ze het toch ook wel in de fabriek doen?

Maar even ter zake wat vinden jullie van die videokaart?

Nou met die videokaart kun je redelijk zware spellen wel aan hoor.
En overklokken zou ik ook niet aanraden als je er geen verstand van hebt het kan soms wel handig zijn als je niet voor snellere onderdelen wilt betalen ga je overklokken.

En ook even mijn inbreng:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...260613]=1&product[230038]=1&product[226358]=1

Intel i7-680 op S1156, Asus P7P55D mobo
4 GB Kingston geheugen
2 x 1 TB Samsung Spinpoint F3
Sapphire ATI Radeon HD 5770 OC Vapor X (overgeklokte HD5770 met erg stille koeler)
Simpele kast van Coolermaster, kun je als je wilt nog een leukere van maken, je hebt nog geld over.

Oke de videokaart is dus goed maar wat vinden jullie van de rest van de samenstelling?

Oke de videokaart is dus goed maar wat vinden jullie van de rest van de samenstelling?
Vidoekaart is goed maar de cpu niet echt een i7 860 of 930 is veel beter. En 2000 GB opslag lijkt me een beetje te veel. met 1 hardeschijf heb je ook al genoeg opslag

Vidoekaart is goed maar de cpu niet echt een i7 860 of 930 is veel beter. En 2000 GB opslag lijkt me een beetje te veel. met 1 hardeschijf heb je ook al genoeg opslag

Ja daarbij komt dat ik pas een externe hdd van toshiba heb gekocht van 1 TB
en die kaartlezer is ook niet echt nodig.

dan nog even een vraagje welke processor is nou beter een van amd of intel want ik zag dat amd vandaag een nieuw soort processor op de markt heeft gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan