'''Game pc (€1000)''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou in de grafische kaarten industrie gaat alles heel snel maar als je nu voor een wat duurdere kaart investeert hoef je de komende 2 jaar ong geen upgrade meer

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik zou ook voor een betere gaan maar dat hing af van je budget.
En als hij klaar is dus geassembleerd krijg je hem thuisbezorgd en kun jij de dvd er zo in doen. Dan moet je meestal even opnieuw opstarten en dan gewoon installeren:thumb:

Beste forumleden van helpmij,

Ik wil een nieuwe game pc gaan aanschaffen met een maximaal budget van 1000 euro.
Maar ik kom niet echt verder met het samenstellen ik zit over een paar dingen te twijfelen,
welke processor is nou bijvoorbeeld aan te raden een AMD of een Intel en welk type processor?

Dan zit ik nog met de videokaart ik wil wel een videokaart die in niet na een jaar moet vervangen omdat hij de games niet meer op goede kwaliteit kan afspelen en het moet dan ook weer niet te duur uitvallen.

Dan zit ik nog met de vraag of ik de assemblage zelf kan uitvoeren ik ben wel technisch maar ik heb er geen zin in dat als ik straks de pc in elkaar heb gezet dat ik dan weer gezeik heb met de bios of dergelijke dingen.

Ik hoop dat er iemand is die mij wat meer advies kan geven.

alvast bedankt voor de reacties.

Mvg, John

Nou ik heb je al een paar videokaarten laten zien.
En je kan hem zelf wel in elkaar zetten hoor als je weet hoe het werkt en waar de stroomdraden moeten. Etc dan zou dat kunnen je hoeft niets met de bios te doen alleen maar OS erop zetten. En ik zelf ga liever voor een Intel maar die zijn meestal wat duurder Maar ik ga voor intel puur om de ervaringen.:thumb:

Beste forumleden van helpmij,

Ik wil een nieuwe game pc gaan aanschaffen met een maximaal budget van 1000 euro.
Maar ik kom niet echt verder met het samenstellen ik zit over een paar dingen te twijfelen,
welke processor is nou bijvoorbeeld aan te raden een AMD of een Intel en welk type processor?

Dan zit ik nog met de videokaart ik wil wel een videokaart die in niet na een jaar moet vervangen omdat hij de games niet meer op goede kwaliteit kan afspelen en het moet dan ook weer niet te duur uitvallen.

Dan zit ik nog met de vraag of ik de assemblage zelf kan uitvoeren ik ben wel technisch maar ik heb er geen zin in dat als ik straks de pc in elkaar heb gezet dat ik dan weer gezeik heb met de bios of dergelijke dingen.

Ik hoop dat er iemand is die mij wat meer advies kan geven.

alvast bedankt voor de reacties.

Mvg, John

Hoi John,

Ik heb wat voor je samengesteld:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/56610

Je hebt dus Win7 Pro 64bit?

Neem een samsung spinpoint F3 ipv een F1
en je hebt ddr2 geheugen gekozen en je hebt ddr3 nodig

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[75004]=1&product[266900]=1&product[242662]=1&product[221139]=1&product[2144]=1&product[245679]=1&product[243016]=1&product[239785]=1&product[250162]=1&product[79085]=1&product[80156]=1&product[225309]=1

Ik heb de videokaart veranderd omdat iemand mij verteld heeft dat je de videokaart van Asus kan overclocken zonder dat de garantie vervalt.
nu vroeg ik mij af is dit een goede videokaart en heb ik nu ook een Asus moederbord nodig??

mvg,John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan