game pc €1400,-

• Onderwerp starter Onderwerp starter g4rs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

g4rs

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
ik ben op zoek naar een goede game pc.

ik gebruik hem voornamelijk voor games als wow, cod mw2 en crysis
maar verde rdownload ik ook veel dus heb ik graag dat ik dat te gelijk kan doen.
heb ook een hoge internet verbinding 9 mb/s
ben zelf op internet gaan zoeken maar het is mij niet echt veel duidelijker geworden. daarom graag jullie hulp.

specificaties

Harde schijf: wil ik toch min. 1T het leifst 2x1T

Grafische kaart: zou ik graag de best presterende kaar willen hebben. dacht zelf aan een GTX 295 of een Amd HD 4870, 4890 in crossfire maar weet niet wat nou echt beter is. er moet zeker een HD poort in wat heb een lg full HD let Monitor dus wil de beeldkwaliteit optimaal benuten.

Processor koeler: daar heb ik helemaal geen verstand van
Processor: ik wil zoizo een intel processor en i7-920 scheind toch een van de betere te zijn

Geheugen: minimaal 6gb maar hoger mag ook. want weet eigenlijk niet of dat veel uit maakt al het 12gb zou zijn

Voeding: totaal geen verstand van dus ga op jullie af

Behuizing: Het uiterlijk is niet heel belangrijk. als alles er maar inpas endat de lucht goed weg kan.

Optische drives: 1 hele goeide dvd brander en een bleu ray speler

Koeling: Heb daar ook geen verstand laat het graag aan jullie over, maar zag wel dat waterkoeling meer energie kost.

Moederbord: Hier heb ik ook geen verstand van. maar zag dat er een nieuwe p-55 uitkwam die bloedsnel was en super zuinig in energie verbruik.

geluidskaart: ook geen kaas van gegeten moet gewoon een goeide zijn.

Stroom verbruik: het moet niet zo zijn dat mijn pc stroom slurpt. ikbegrijp best dat het veel stroom vraagt maar wil toch niet meer dan een gemiddeld stroom verbruik voor een game pc.

Geluid: muis stil hoeft hij niet te zijn. maar het moet niet zo zijn dat de buuren mijn pc kunnen horen.

Verder zou ik mijn pc best willen overclocken maar niet zo extreem. en moet hij in elkaar gezet worden.

en een muis en toetsenbord heb ik al.

ik las ook nog iets over ssd dat je daarmee je gegevens snelle mee verwerkt op je harde schijf, als ik het goed begrijp. verder geen verstand van.

ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen want ben echt een leek op dit gebied.

alvast bedankt

Aandelen bij Medion soms, dat je die te pas en te onpas aanbeveelt?

Die PC 's voldoen toch niet aan de vraag, eisen en wensen van TS

Het is gewoon een super merk. Ik wil mensen het beste helpen.

Laatst bewerkt:
Het is gewoon een super merk. Ik wil mensen het beste helpen. En niet iemand afkraken:D

Dat ben ik eens, Medion is een goed merk en biedt goede service, niks mis mee.
Maar de systemen die jij aanbeveelt, zijn niet was TS vraagt, daar gaat het om!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan