winterklokje
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2010
Hallo,
Ik wil een nieuwe Game PC aanschaffen, dit is mijn info:
Budget - €900
Doel - Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk (zolang ie maar geen kabaal maakt)
Assemblage - De winkel moet hem in elkaar zetten
Opties: Puur gamen
Besturingssysteem - Heb al Windows 7 maar sta open voor verdere suggesties wat het beste bij het systeem past
Andere software? - Verder niets nodig
Randapparatuur - Ik zoek nog een beeldscherm. Mijn huidig beeldscherm is nl. nog VGA op 1280x1024 en weet niet of die compatible is met een nieuwere videokaart?
Specifieke wensen: Gamen!
Ik wil graag een goede kwalitatieve game PC hebben waarmee ik de laatste (en toekomstige) games lekker full kan draaien.
Het liefst niet over de €950 gaan qua budget.
Verder hoop ik dat het systeem een goede tijd mee kan, ben namelijk een student en hoop nu even goed in een PC te investeren dat ik er verder niet aan hoef te upgraden voor een tijd.
Mijn voorkeur voor processor gaat uit naar een Intel.
Bedankt
Ik wil een nieuwe Game PC aanschaffen, dit is mijn info:
Budget - €900
Doel - Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk (zolang ie maar geen kabaal maakt)
Assemblage - De winkel moet hem in elkaar zetten
Opties: Puur gamen
Besturingssysteem - Heb al Windows 7 maar sta open voor verdere suggesties wat het beste bij het systeem past
Andere software? - Verder niets nodig
Randapparatuur - Ik zoek nog een beeldscherm. Mijn huidig beeldscherm is nl. nog VGA op 1280x1024 en weet niet of die compatible is met een nieuwere videokaart?
Specifieke wensen: Gamen!
Ik wil graag een goede kwalitatieve game PC hebben waarmee ik de laatste (en toekomstige) games lekker full kan draaien.
Het liefst niet over de €950 gaan qua budget.
Verder hoop ik dat het systeem een goede tijd mee kan, ben namelijk een student en hoop nu even goed in een PC te investeren dat ik er verder niet aan hoef te upgraden voor een tijd.
Mijn voorkeur voor processor gaat uit naar een Intel.
Bedankt

Laatst bewerkt: