Game PC €900

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou de samenstellingen gewoon op 4launch of azerty maken,
en niet op tweakers, anders weet je nog niet de echte prijs:confused:
want onder azerty staan alsnog 2 winkels en je moet het dan alsnog samenstellen daar...

Laatst bewerkt:
Het ging dan ook alleen maar om de setup, Tweakers hanteert daarnaast de goedkoopste prijzen en de webshops verschillen daarin, ik ben nu bezig de goedkoopste uit te zoeken die alles biedt.
Sowieso is 4launch echt sloom met levering, alles wat ik wil bestellen duurt meer dan 2 weken...

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet ook nog assemblage doen, je krijgt het nooit overal zo goedkoop, dus het wordt dan zo'n 1000 euro.

Paar vraagjes;

- Waarom 700w?
- Waarom een processorkoeler? Laat staan zo'n overdreve, dure. Als je niet gaat overklokken heb je geeneens een processorkoeler nodig.

Doe het dan op zijn minst via 4launch, zoals je via mijn vorige post al hebt kunnen lezen, is het daar veel goedkoper.

Hier mijn winkelmandje via 4launch, samen emt een 23inch scherm. Met goedkopere processorkoeler, die net zo goed koelt, maar iets minder stil is.

Ik hoor wel wat je ervan vindt! :thumb:

Laatst bewerkt:
@winterklokje,
je kast kan goedkoper de cooler kan je ook gewoon kopen als je pas gaat overclocken,
nu is de standaard intel cooler genoeg en je hdd wrm zo duur?

Doe het dan op zijn minst via 4launch, zoals je via mijn vorige post al hebt kunnen lezen, is het daar veel goedkoper.

Hier mijn winkelmandje via 4launch, samen emt een 23inch scherm. Met goedkopere processorkoeler, die net zo goed koelt, maar iets minder stil is.

Ik hoor wel wat je ervan vindt! :thumb:

Ziet er goed uit, dit gaat hem worden (alleen een Club3D ipv XFX)
Alleen wel jammer van die lange levertijden bij 4launch...

Je kan wel een andere kast doen natuurlijk... Dan wordt de tijd minder... De Cooler Master Gladiator 600 is een goede kast van die prijsklasse, ook de Cooler Master Centurion II is een goede! :)

Moet me nog eerst inlezen op overclocken maar dat gaat niet langer dan wat weken duren dus ik schaf hem meteen aan, ik vind het wel een mooi ding zon mooie passieve koeling erop en dan ook nog eens een fan. :D

Wat mij betreft is er een nieuwe PC geboren :D
Ik dank iedereen voor de super goede hulp, nogmaals bedankt!

Laatst bewerkt:
Mooie foto ;)

Is echt gigantisch he, dat ding, ik zal gewoon voor de Cooler Master gaan xD

Mooie samenstelling zo, veel plezier met je nieuwe pc! :thumb:

Ik wil niet bijdehand gaan doen maar ik heb veel ervaring met een game pc samenstellen.

De uitkomst is vaak dat hij te duur wordt en ook lastig om goed in te stellen.

Vaak ben je beter af met een PS3 of vergelijkbare game console (Xbox oid)

Scheelt de helft, werkt altijd naar behoren en met de tegenwoordige hdmi uitgang een prima beeld, ook online spelen mogelijk, games net zo duur, de meeste ook nog voorzien van een bleuray speler, en een harde schijf waar diverse mogelijkheden mee zijn.

Ik wil niet bijdehand gaan doen maar ik heb veel ervaring met een game pc samenstellen.

De uitkomst is vaak dat hij te duur wordt en ook lastig om goed in te stellen.

Vaak ben je beter af met een PS3 of vergelijkbare game console (Xbox oid)

Scheelt de helft, werkt altijd naar behoren en met de tegenwoordige hdmi uitgang een prima beeld, ook online spelen mogelijk, games net zo duur, de meeste ook nog voorzien van een bleuray speler, en een harde schijf waar diverse mogelijkheden mee zijn.

Ik heb inmiddels trouwens deze mooie PC in bezit en draai alles max met games, ben er erg blij mee.
Waarom kies ik niet voor een console? Je moet je spellen kopen. Je kunt je XBOX wel gaan flashen maar dan heb je weer kans op een ban op LIVE. Misschien ben jij ingesteld om je spellen te kopen, maar dat ben ik niet, ben meer van usenet. ;)
Als je dan eens een spel hebt dat je moet kopen voor multiplayer zijn er altijd nog sites die voor een habbekrats je een losse keycode verkopen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan