Laptop heeft het begeven, tijd voor een deftige desktop. Het lijkt me het interessantst er 'zelf' eentje samen te stellen, maar daarvoor heb ik advies nodig. Ik weet niet veel van hardware af, maar ik vermoed dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Eerst even dat lijstje aflopen!
Budget rond de 1100 euro
Doel Ik wil de games van tegenwoordig toch vlotjes kunnen laten draaien, ik denk aan GTA IV en dergelijk. Dat is natuurlijk niet het enige waar hij voor moet dienen en ik ben dan ook niet op zoek naar een 'pure' game pc, daar heb ik ook het budget niet voor. Hij moet dan ook een tijdje meegaan en ik weet niet in hoeverre je moet rekening houden met mogelijkheden om dan later te upgraden. (Ik ben momenteel dan ook een vat vol vraagtekens)
Hoe belangrijk is stilte? geen prioriteit
Assemblage Dat laat ik best aan de winkel over..
Opties Wat wordt hiermee bedoeld? Dingetjes als een kaartlezer ofzo?
Besturingssysteem Met de release van windows 7 in de toekomst is het vast geen goed idee om vista aan te schaffen of zie ik dat verkeerd? Is die bèta een goede voorlopige oplossing?
Randapparatuur muis/toetsenbord/beeldscherm/luidsprekers
Ik heb dus geen ervaring met het samenstellen van een systeempje en het is dan ook best mogelijk dat ik iets over het hoofd zie. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Eerst even dat lijstje aflopen!

Budget rond de 1100 euro
Doel Ik wil de games van tegenwoordig toch vlotjes kunnen laten draaien, ik denk aan GTA IV en dergelijk. Dat is natuurlijk niet het enige waar hij voor moet dienen en ik ben dan ook niet op zoek naar een 'pure' game pc, daar heb ik ook het budget niet voor. Hij moet dan ook een tijdje meegaan en ik weet niet in hoeverre je moet rekening houden met mogelijkheden om dan later te upgraden. (Ik ben momenteel dan ook een vat vol vraagtekens)
Hoe belangrijk is stilte? geen prioriteit
Assemblage Dat laat ik best aan de winkel over..
Opties Wat wordt hiermee bedoeld? Dingetjes als een kaartlezer ofzo?
Besturingssysteem Met de release van windows 7 in de toekomst is het vast geen goed idee om vista aan te schaffen of zie ik dat verkeerd? Is die bèta een goede voorlopige oplossing?
Randapparatuur muis/toetsenbord/beeldscherm/luidsprekers
Ik heb dus geen ervaring met het samenstellen van een systeempje en het is dan ook best mogelijk dat ik iets over het hoofd zie. Alvast bedankt voor jullie reacties.