Game PC 1200.- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, installeren als upgrade specifiek zorgt ervoor dat je bestanden die je onder xp/vista had bewaard blijven en jij daar mee verder kan.

Een schone installatie verwijdert alles wat al op de schijf staat. Aangezien het bij mij gaat om een nieuw systeem, staat er niks op de schijf en kan ik gewoon een schone installatie uitvoeren.

dat snap ik ook wel maar een schone installatie met een upgrade pakket van win 7?

ja maar een upgrade kan je alleen doen als er al xp of vista op staat

dus ga je eerst vista/xp installeren?

en dan de upgrade

want op een compleet nieuw systeem war nog niks op staat kun je GEEN upgrade pakket zetten maar neem aan dat je dat wel weet

IK ZIE WEL, hier hoeven jullie toch niet zo moeilijk over te doen>?

Mijn vader had me namelijk verteld dat hij dat de vorige keer ook met vista had gedaan, een schone installatie van een upgrade pakket... k weet het nou effe niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet als het goed is gewoon kunnen.
Ik heb het hierop het forum al een keer ergrens gezien met een link erbij.

Gewoon booten van cd. Bij serial iets van herinner me later invullen.
Nu installeert hij W7.

ALs hij geinstalleerd is, setup opnieuw opstarten in W7 zelf. => "upgrade" uitvoeren en je orginele serial invullen.

Volgensmij was het zoiets. Zal dalijk wel ff kijken waar ik dat gevonden had.

Klopt, gewoon van de cd opstarten en nieuwe installatie uitvoeren, geen serienummers ingeven en daarna die installatie upgraden zoals je een vista zou upgraden.

Volkomen legaal MITS je wel een licentie hebt van een besturingssysteem welke je met deze versie kan upgraden

@ marsmannetje: Dat GEIL geheugen, is dat goed over te clocken? En kan ik dan het beste een andere heatspreader erop zetten, zoals deze of iets vergelijkbaars? Dit is een set van 2, en volgens mij zijn ze goed (beter dan de "stock" geleider op het GEIL setje...), maar waarschijnlijk weet jij het beter ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan